ערן לוי סיכם במכבי קביליו יפו: "באתי לעלות ליגה ולהחזיר אותה לצמרת"

ערן לוי | מכבי קביליו יפו

שחקן ההתקפה שבחודש אוגוסט יהיה בן 36, יישאר בליגה א' אחרי שעזב את הפועל מרמורק. "ערן שחקן בעל יכולות אדירות, משחק במגוון תפקידים בחלק ההתקפי, ובעל רזומה מרשים", נמסר מהמועדון בהתרגשות

(גודל טקסט)

מאז 2019 הוא כבר לא משחק בליגת העל אך רבים חושבים שיש לו מקום בליגה הבכירה והוא עדיין אחד השחקנים המסקרנים ביותר כדורגל הישראלי. היום (שני) ערן לוי סיכם רשמית בקבוצה חדשה וישחק בעונה הקרובה במכבי קביליו יפו מליגה א', לאחר שעזב את הפועל מרמורק. שחקן ההתקפה שיהיה בחודש הבא בן 36, ישתכר כ-17 אלף שקלים בחודש, מה שנחשב לשכר חסר תקדים בקבוצה, כפי שחשפנו.

אתמול סיכם לוי את תנאיו עקרונית והיום הודיעה הקבוצה על הצטרפותו. בעונה שעברה רשם לוי לא פחות מ-11 שערים במדי הפועל מרמורק אך לא הצליח לעזור לה להעפיל ליגה.

לאחר החתימה אמר ערן לוי: "באתי לעלות ליגה ולהחזיר את מכבי יפו למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי. שיחקתי מולה פעמיים בעונה שעברה והתרשמתי מהרוח הצעירה ומהקהל הגדול והמסור. עכשיו אני מחכה לאימון הראשון בעוד שבועיים"

סוכנו, ברק בדש הוסיף: "שמח שמצאנו לערן שידוך מעולה בדמותה של מכבי קביליו יפו, מועדון אוהדים שחותר תמיד להישגים".

ערן לוי וברק בדש במכבי יפו | ספורט1

ממכבי קביליו יפו נמסר: "אנו שמחים לבשר כי ערן לוי, אחד השחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי, סיכם את תנאיו. ערן שחקן בעל יכולות אדירות, משחק במגוון תפקידים בחלק ההתקפי, ובעל רזומה מרשים כששיחק בקבוצות הבכירות בארץ ואף במדי נבחרת ישראל. שמחים שאתה איתנו".

לוי אכן רשם הופעה אחת במדי הנבחרת, ב-24 במרץ 2018 כשנכנס כמחליף במשחק ידידות נגד נבחרת רומניה. המשחק התקיים באצטדיון נתניה, הקבוצה בה אולי הציג את המיטב בקריירה שלו. לוי שיחק חמש שנים בקבוצה מעיר היהלומים, קיבל את סרט הקפטן והגיע עמה לגמר גביע המדינה. הוא גדל במכבי חיפה ושיחק בין היתר גם במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל חיפה (למשך שלוש עונות) ובית"ר ירושלים (שתי קדנציות).

ערן לוי. מאדום לצהוב | יוסי סוריק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי