אבק כוכבים: אטאלנטה החזקה חילצה 1:1 ביתי מול מכבי בני ריינה

יוסיפ איליצ'יץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

העולה הטרייה לליגה הלאומית עלתה ליתרון במשחק ההכנה באיטליה משער של סלים עמאש (28), אך איליצ'יץ' וחבריו איזנו עמוק בתוך תוספת הזמן ומנעו מהקבוצה הצנועה מהמגזר ניצחון סנסציוני

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

זו לא טעות: בני ריינה, שהעפילה אשתקד לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית, סיימה היום (ראשון) ב-1:1 מול אטאלנטה החזקה במשחק הכנה במסגרת מחנה האימונים שהקבוצה הישראלית מקיימת באיטליה. האורחת הייתה קרובה לניצחון סנסציוני לאחר שסלים עמאש העלה אותה ליתרון (28), אך החבורה של ג'אן פיירו גאספריני לא הרימה ידיים ואיזנה ל-1:1 בדקה ה-91.

בהרכב של בני ריינה עלו בין השאר גולן אלקסלסי, חסן חילו, נאאל חוטבא, יעקב אבבה וריף מסיקה, כשמן העבר השני אטאלנטה הופיעה ללא מרבית הכוכבים הגדולים, אולם ב-11 שהעלה גאספריני אפשר היה למצוא שמות נוצצים כמו אלכסיי מיראנצ'וק ויוסיפ איליצ'יץ' המצוין.

אטאלנטה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בסרייה א' והבקיעה לא פחות מ-90 שערי ליגה – יותר מכל קבוצה אחרת בארץ המגף. רק לפני יומיים ניצחה הקבוצה מברגאמו 0:13 במשחק הכנה. ריינה, שהגיעה להתמודדות אחרי 1:2 על קיאסו מהליגה השווייצרית השנייה ושיחקה אשתקד בפלייאוף העלייה מליגה א' מול קבוצות כמו טמרה, כאואב וטירה, בהחלט יכולה להיות גאה.

לפני המשחק, אגב, המתינה לשחקני בני ריינה מחווה יפה משחקני אטאלנטה – חולצה לפי בחירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי