"אטאלנטה באו להסתלבט, אך הראינו שבני ריינה לא פראיירים"

שחקני בני ריינה חוגגים | דני מרון‎

אחרי ה-1:1 המדהים נגד האיטלקים, שחקן העולה לליגה הלאומית, ריף מסיקה, התראיין ל-103FM: "את הפאר והאיכות אי אפשר לתאר במילים. אם היו רציניים, התוצאה הייתה אחרת. ריינה תהיה בליגת העל תוך שלוש-ארבע שנים"

(גודל טקסט)

לא כל יום קבוצה מהליגה הלאומית בישראל פוגשת מועדון מבוסס בליגת האלופות, אך אתמול (ראשון), מכבי בני ריינה, העולה החדשה לליגת המשנה, פגשה את אטאלנטה האיטלקית ואף הדהימה כשסיימה מולה ב-1:1. סלים עמאש העלה את הקבוצה הישראלית ליתרון סנסציוני בדקה ה-28, והאיטלקים הצליחו להימנע מהפסד מדהים רק אחרי שכבשו בתוספת הזמן. שחקנה של ריינה, ריף מסיקה, התראיין ל-103FM יממה לאחר המשחק וסיפר על התחושות בעקבות המפגש, המתקנים המרשימים של האיטלקים, והעתיד הקרוב והרחוק של העולה החדשה לליגה הלאומית.

ההרגשה לשחק מול קבוצת ליגת האלופות: "האמת, הייתה חוויה אדירה. הגענו שעה וחצי לפני המשחק ואלה מתחמי אימונים שבדמיונות שלנו לא דמיינו שנגיע אליהם. את הפאר, האיכות וההבדלי רמות בינינו לבינם אי אפשר לתאר במילים. זה פאר אמיתי, כולנו נדהמנו מהמתקן שלהם".

המשחק עצמו: "אם להיות כנים, אני חושב שהם באו להסתלבט קצת. אני חושב שאם הם היו באים ברצינות התוצאה הייתה קצת אחרת. אני חושב שהם כן ניסו, פשוט באנו ועשינו הגנה חזקה, הראינו שאנחנו לא פראיירים, לא באנו להעביר את הזמן. באיזשהו שלב הם ניסו להרים הילוך, היו להם מספר החמצות בהן השוער שלנו הציל אותנו, אבל בסך הכל עמדנו בסדר גמור. תוציא את התוצאה הזה ואת זה שהיה מדובר במשחק אימון, זו הייתה חוויה אדירה בשביל כולנו, גם השחקנים הוותיקים וגם הצעירים. זה משהו לקחת לכל החיים".

ריף מסיקה (משמאל). הישג גדול לבני ריינה | דני מרון

שביעות רצונו בקבוצה, חצי שנה לאחר שחתם לשנתיים: "אני חד משמעית מרוצה וחושב שבדיעבד עשיתי החלטה טובה. הצלחנו לעלות ליגה והשנה נבנית קבוצה טובה בליגה הלאומית. אני לא חושב שהמטרה היא כרגע לעלות לליגת העל, זה מאוד מוקדם להגיד את זה. בסך הכל רק לפני שנה וחודשיים הקבוצה הייתה בליגה ב', אז זה קצת יומרני להגיד שרוצים להיות בליגת העל. אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הליגה הלאומית. המקום הזה צריך עוד שנתיים-שלוש טובות בלאומית וממה שאני רואה אין ספק שעוד שלוש-ארבע שנים היא תהיה בליגה העל".

אם יהיה בקבוצה עוד שלוש-ארבע שנים: "למה לא? בסך הכל אני צעיר, רק בן 32. מי כמונו יודע כמה הליגה הלאומית משוגעת. אם אהיה מרחק ניצחון מלעלות ליגה לא ארים ידיים ואגיד שהמקום לא בשל. בינתיים אני מאוד נהנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי