הפועל איכסל נדרשה להפקיד ערבות בסך שני מיליון שקלים עד יום ראשון

שחקני הפועל איכסל | חשבון הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל, חמודי חליילה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניק ארכה נוספת למועדון שתקציבו לעונת 2021/22 טרם אושר. אם הכסף לא יועבר עד ה-1.8 בשעה 12:00: הפועל פ"ת תישאר בליגה הלאומית ותמנע מירידה לליגה א'

(גודל טקסט)

הפועל איכסל קיבלה ארכה נוספת עד יום ראשון, 1.8 בשעה 12:00, כדי להעביר לבקרה התקציבית ערבות בסך 2,000,000 מיליון שקלים ובכך להבטיח את הישארותה בליגה הלאומית, כך הודיע היום (שלישי) בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המשמעות היא שאם לא יקרה משהו יוצא דופן בימים הקרובים, הפועל פתח תקווה, כצפוי, תשחק בעונה הבאה בליגה א'.

כזכור, לפני שלושה שבועות הורדה איכסל לליגה א' מכיוון שתקציבה לא אושר וכתוצאה מליקויים ניהוליים רבים שהתגלו והיא בתגובה מיהרה לערער. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל נענה בשבוע שעבר לבקשת המועדון לדחות את הדיון ליום ראשון האחרון בשל אילוצי חג הקורבן, והיום (שלישי) התקבלה ההחלטה ונקבע המועד הסופי שניתן לאיכסל כדי להעביר את הערבויות שיאפשרו את אישור תקציבה לעונת 2021/22.

הפועל פתח תקוה, שמקווה להימנע לאור האמור לעיל מירידה לליגה א', תמתין כעת עד ה-1.8 בשעה 12:00 כדי לגלות אם תישאר בליגה הלאומית בסופו של דבר, או שמא, כצפוי אפשר לומר, תשחק בליגה אליה ירדה על כר הדשא.

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי