ערעורה של איכסל נדחה, הפועל פ"ת הכריזה כי תשחק בלאומית

שחקני הפועל איכסל | חשבון הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל, חמודי חליילה

המחוזי לא קיבל את טענותיה של הקבוצה שהורדה לליגה א', שתנסה לערער לעליון. המלאבסים כבר חוגגים הישארות בליגת המשנה: "מחר נארח את רמת השרון בגביע הטוטו"

(גודל טקסט)

בית המשפט המחוזי דחה היום (רביעי) את ערעורה של הפועל איכסל נגד הורדתה לליגה א', אך הקבוצה תנסה לערער לבית המשפט העליון. שלושה ימים אחרי שהרשות לבקרת תקציבים הודיעה היום לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי הבטוחות בסך 2 מיליון שקלים שהתבקשה קבוצת הלאומית להמציא, לא הוגשו בזמן הנדרש, ניסתה הקבוצה להישאר בליגה הלאומית בדרך נוספת, ועדיין לא הרימה ידיים.

במצב הנוכחי, איכסל יורדת לליגה א' ומי שאמורה להישאר במקומה היא הפועל פתח תקוה, שסיימה במקום הלפני אחרון ונשרה לראשונה בתולדותיה לליגה השלישית. איכסל סיימה את העונה הקודמת במקום השמיני והייתה בפלייאוף העליון. יש לציין שאף קבוצה לא הורדה משתי הליגות הבכירות מאז מכבי יפו בסוף שנות ה-90'. אגב, מנהלת הליגה בכדורגל כבר שיבצה את הפועל פתח תקוה במקום איכסל למשחק גביע הטוטו נגד רמת השרון. המשחק נקבע למחר.

הקבוצה מאם המושבות, בינתיים, כבר חוגגת את הישארותה ומסרה בהודעה רשמית: מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה שמח להודיע כי הקבוצה הבוגרת תשחק במסגרת הליגה הלאומית, לאחר שערעורה של איכסל נדחה ע"י בית המשפט המחוזי. הקבוצה תארח מחר באצטדיון ראש הזהב את הפועל רמת השרון במסגרת גביע הטוטו. מחירי מנויים וכרטיסים יימסרו בהמש. מחכים לראותכם ביציע מחר!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי