זולו התפטר מהפועל עפולה. גורם במועדון: "השתן עלה לו לראש"

רומן זולו | מאור אלקסלסי

המאמן עזב עקב מחלוקות עם ההנהלה בנוגע לבניית הסגל והשותפות עם מכבי חיפה. גורם במועדון מסר: "הוא חשב שהוא מנהל את המועדון. נפגע לו האגו כשנכנסנו לשותפות עם חיפה, הזלזול שלו באנשי המקצוע שלהם הזוי"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

מאמן הפועל עפולה מהליגה הלאומית, רומן זולו, התפטר מתפקידו ולא ימשיך בקבוצה. בין זולו לבין ראשי המועדון נתגלעו חילוקי דעות בנוגע לבניית הקבוצה, בין היתר בשל שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה. כזכור בחיפה סיכמו עם עפולה על השאלות של לא מעט שחקנים.

בקבוצה מהעמק רצו את גיא דהן, סתיו נחמני ונהוראי יפרח, אבל אף אחד מהם לא הסכים להגיע. דהן ונחמני מצאו קבוצות אחרות, בעוד יפרח ממשיך בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, אלא אם יסכים לשחק בסופו של דבר בעפולה.

בעפולה ימנו מאמן חדש כאשר המועמדים המובילים לתפקיד הם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של סקציה נס ציונה, ערן סאסי ועוזר המאמן של הפועל נוף הגליל מנו הרוניאן. סאסי שימש כמאמן קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון בשנים האחרונות והעונה אמור לשמש בתפקיד המנהל המקצועי של המחלקה בנס ציונה, אך הצעה מעפולה לשמש כמאמן ראשי עשויה לטרוף את הקלפים. הרוניאן הוא עוזרו של ירון הוכנבוים ופנייה מעפולה עשויה להביא לכך שנוף הגליל תאשר את שחרורו ותחפש עוזר מאמן חלופי.

רומן זולו | אודי ציטיאט

גורם בעפולה אמר הבוקר לספורט1: "הוא חשב שהוא מנהל את המועדון שלקח אותו מקריירה של קבוצות נערים לקבוצת בוגרים הכי מסודרת בליגה הלאומית ונתן לו את כל הכלים להצליח. זולו מאמן טוב אבל השתן עלה לו לראש אף שחקן מאמן או איש צוות לא נמצא מעל המועדון ולא גדול מהפועל עפולה, יש כאן מועדון מקצועי עם מתקנים מדהימים וסדר מופתי כך היה וכך יהיה".

"נפגע לו האגו כשנכנסנו לשותפות עם מכבי חיפה, אם כל הכבוד לזולו הזלזול שלו במכבי חיפה ואנשי המקצוע המצויינים שלהם הזוי, אדם צריך להישאר עם רגליים על הקרקע ולא לעוף לענן אחרי חצי עונה טובה אבל ככה זה בכדורגל שלנו של מאמן שנותן חצי שנה טובה חושב שהוא הטוב באירופה. קצת כבוד למועדון שנתן לו את ההזדמנות, לצוות, לשחקנים ולאלופת המדינה מכבי חיפה לא היה מזיק  לו."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי