הפועל עפולה פנתה לגילי לבנדה, ערן סאסי עדיין בין המועמדים

לבנדה
לבנדה | דני מרון

הקבוצה שמאמנה רומן זולו התפטר ממשיכה בניסיונות לאתר מאמן חלופי ונעשתה פנייה למאמן הזמני של בית"ר בעבר. גם סאסי מועמד. במכבי חיפה עוקבים אחר ההתפתחויות ומאמינים: "יפרח וחג'ג' יהיו מתגליות העונה"

(גודל טקסט)

הפועל עפולה פנתה למאמן גילי לבנדה והציעה לו לאמן את הקבוצה במקום רומן זולו שהתפטר. לבנדה עבד בשנתיים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי נתניה וכעת הוא עשוי לחזור ולאמן בוגרים, כאשר בעבר הוא כזכור שימש כעוזר מאמן במכבי חיפה ובהפועל קריית שמונה וכן כעוזר מאמן וכמאמן זמני בבית"ר ירושלים.

מלבד לבנדה, במועדון עדיין מקיימים שיחות עם המנהל המקצועי במחקלת הנוער של סקציה נס ציונה, ערן סאסי, לו הוצע לאמן את הקבוצה. השניים נכחו אמש (שבת) במשחק של הפועל עפולה נגד הפועל פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו.

מי שעוקבת אחר ההתפתחויות היא מכבי חיפה, שנמצאת בשיתוף פעולה עפולה ושלחה לא מעט מושאלים לשורות הקבוצה מהלאומית. בחיפה מקווים שעפולה תמנה בקרוב מאמן, על מנת שזה יתחיל לטפח את השחקנים המושאלים.

בשורות האלופה מרוצים מאוד מהעובדה שנהוראי יפרח התרצה בסופו של דבר וחתם בעפולה. בחיפה מעריכים שיפרח וגם עילאי חג'ג' יהיו מתגליות העונה בליגה הלאומית. "שניהם שחקנים מצוינים. נכון שהם צעירים, אבל הם יהיו שחקנים משמעותיים בליגה הלאומית", אמר גורם במועדון הירוק.

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי