עידן בר און: "הרגשתי את הקורונה חזק. זה יכול לקרות לכל אחד"

עידן בר און | קובי אליהו

מאמן הפועל רמת השרון ישוב לאימונים אחרי שהחלים מהנגיף: "מיום ליום התחלתי להרגיש רע יותר, אי אפשר לדעת איך זה יתפוס אותך"

(גודל טקסט)

התפרצות הקורונה שחוו בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית, צפויה להסתיים היום (שני) כשמאמן הקבוצה עידן בר און ישוב לכר הדשא. הכול החל כשהקבוצה יצאה למחנה אימונים בטבריה בתחילת החודש וסיימה אותו עם שישה שחקנים מאומתי קורונה, איש צוות שנדבק ולבסוף גם המאמן האחרון להצטרף לרשימה שכללה כאמור שמונה מאומתים.

בר און סיפר: "בהתחלה לא הרגשתי בדבר, אבל הלכתי להיבדק כי בכל זאת כל כך הרבה נדבקו אצלנו בקבוצה. לצערי נמצאתי חיובי אף שעשיתי שני חיסונים ונשמרתי היטב כל העת. מיום ליום התחלתי להרגיש רע יותר ובשיא זה היה לא קל בכלל. לשמחתי לא נזקקתי להתערבות רפואית, אבל הרגשתי היטב את הקורונה עם כאבים בכל הגוף במשך כמה ימים. הרגשתי את הקורונה חזק. המסקנה שלי היא פשוטה: אם אני נדבקתי בקורונה, כל אחד יכול ואם אני הרגשתי בגילי הצעיר יחסית כל כך רע, אז הנגיף הזה מאוד מסוכן. אני נשמרתי מאוד ובמקביל לחיסונים, המשכתי להקפיד על מסיכה וריחוק חברתי ובכל זאת נדבקתי, כך שאתה בעצם לא יכול לדעת איך זה יתפוס אותך. ממליץ לכולם לשמור על עצמם, להתחסן כמובן ולא לזלזל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי