חמישי בלאומית: כפר קאסם תנסה להישאר מושלמת, הפועל פ"ת בלתי מנוצחת

ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה | קובי אליהו

המוליכה תתארח אצל אום אל פאחם לדרבי של המגזר, המלאבסים יארחו את אדומים אשדוד ויבנו על הקהל, בני ריינה תנסה להפתיע גם את ראשון לציון

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי חוזר ביום חמישי עם המחזור השלישי בליגה הלאומית. מ.ס. כפר קאסם המושלמת היחידה תנסה להישאר כזו כשתתאח אצל אום אל פאחם. הפועל פתח תקוה שניצלה מירידה תארח את אדומים אשדוד העולה החדשה. בני ריינה העולה השנייה תתארח בראשון לציון, אחי נצרת תארח את סקציה נס ציונה.

מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם
אחרי כל האליפויות הוא יוביל את כפר קאסם לליגת העל? מהראן ראדי | לירון מולדובן

הפועל אום אל פאחם – מ.ס. כפר קאסם

שני מחזורים בלבד חלפו בלאומית וכפר קאסם היא כבר הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם. הקבוצה של שלומי דורה גברה על נס ציונה במחזור הפתיחה ובמחזור הקודם חזרה מראשון לציון עם 1:2 בזכות שער ניצחון של מהראן ראדי הבלתי נגמר. מנגד, גם אום אל פאחם פתחה את העונה טוב עם 4 נקודות מ-6 אפשריות ותקווה להיות הראשונה שלוקחת נקודות מכפר קאסם בדרבי המגזר.

הפועל פתח תקוה – אדומים אשדוד

למרות שהתבשרה ברגע האחרון שהיא נשארת בלאומית ופתחה את העונה עם משחקים קשים נגד בני יהודה והפועל כפר סבא, הפועל פתח תקוה פתחה את העונה טוב עם ניצחון על הזהובים ו-0:0 במחזור החולף מול הירוקים. כעת, פתח תקוה תנסה לנצל את תמיכת הקהל הביתי הנהדר שלה וגם את חולשת היריבה כדי להשיג ניצחון שני שעשוי להעלות אותה לפסגה. למרות סגל אלמוני ותקציב זעום, אשדוד פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו ותנסה שוב לגבור על הקבוצה אותה היא הדיחה מהגביע לפני פחות משנתיים.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם
לא פתח טוב עם נס ציונה. ניר ברקוביץ' | קובי אליהו

הפועל ראשון לציון – מכבי בני ריינה

בני ריינה העולה החדשה לא פיללה לפתיחת עונה כל כך טובה בלאומית. אחרי תיקו מול הפועל רמת גן, הקבוצה התפוצצה על בית"ר תל אביב בת ים עם 1:4 במחזור החולף כשהזרים שלה ז'וליו סזאר ובנג'מין קוקו מובילים את אחת ההתקפות המסוכנות בליגה. ראשון פתחה את העונה עם ניצחון על אותה בת ים, אך הפסידה בביתה לכפר קאסם במחזור הקודם ולא תרצה להפסיד שוב בביתה. חיים שאבו שהחלים מקורונה, עשוי לעמוד לראשונה על הקווים.

מכבי אחי נצרת – סקציה נס ציונה

בנס ציונה בנו סגל מבטיח בקיץ וגם צירפו שחקנים עם ניסיון בליגת העל כמו טל כחילה. אלא הקבוצה של ניר ברקוביץ' פתחה את העונה לא טוב עם נקודה מ-6 ותנסה להשיג ניצחון בכורה דווקא מול אחי נצרת, שעדיין לא הפסידה. תומר קשטן יבנה על ההתקפה המוכשרת שלו שכולל שחקנים מנוסים כמו אחמד עאבד ואנס דאבור.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל רעננה

אחרי עונה מאכזבת מאוד אשתקד, בהפועל רעננה מקווים להיות פקטור במאבק העלייה הפעם ולשם כך הקבוצה החתימה את בן אז'ובל החלוץ המנוסה שיש לו רזומה גם בליגת העל. אז'ובל הבקיע במשחק הבכורה שלו, אבל הקבוצה הפסידה 2:1 לאום אל פאחם וסיימה ב-0:0 את המשחק הקודם מול אחי נצרת. גם רמת השרון פתחה את העונה לא טוב עם שתי תוצאות תיקו, כאשר עידן בר און יבנה העונה בעיקר על האקסים של הפועל פתח תקוה – אליאור משעלי, פז בן ארי ועוז פרץ.