בני ריינה סחטה תיקו בראשון לציון, הפועל פתח תקוה נכנעה בבית

עדי נמני שחקן הפועל ראשון לציון | לירון מולדובן

העולה החדשה לליגה הלאומית חזרה מפיגור ל-1:1 ב-10 שחקנים, צעדון ומסיקה כבשו. המלאבסים הפסידו בעקבות שער של רוטשטיין. כפר קאסם כבר לא מושלמת, אחי נצרת הביסה את נס ציונה

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית הייתה הראשונה להתחדש אחרי פגרת הנבחרות, כאשר המחזור השלישי נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים. במוקד, הפועל ראשון לציון פספסה הזדמנות גדולה לגבור על העולה החדשה מכבי בני ריינה, בעוד הפועל פתח תקוה הופתעה בבית על ידי אדומים אשדוד. מוליכת הטבלה מ.ס כפר קאסם כבר לא מושלמת אחרי תיקו באום אל פאחם, ובנוסף היא כבר לא בפסגה, שאליה עלתה מכבי אחי נצרת אחרי ניצחון גדול על סקציה נס ציונה. עוד הערב, הפועל ניר רמת השרון והפועל רעננה נפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת לשתיהן.

הפועל ראשון לציון – מכבי בני ריינה 1:1

הקבוצה מעיר היין שוב שמטה נקודות במגרשה הביתי, לאחר שהפסידה לכפר קאסם במחזור הקודם, לצערו של המאמן חיים שאבו שהחלים מקורונה ועמד על הקווים בפעם הראשונה. ריינה, שפתחה את העונה מצוין מבחינתה עם ארבע נקודות משש אפשריות, ניצלה מהפסד ראשון בליגת המשנה למרות שנותרה ב-10 שחקנים אחרי שנקלעה לפיגור.

ראשון לציון עלתה ליתרון בדקה ה-60, הודות לסיומת נפלאה של אורי צעדון שבעט מדויק מצד שמאל לפינה הרחוקה. שבע דקות אחר כך, חסן חילו המושאל מבני סכנין הותיר את האורחת עם שחקן פחות, כשראה את הכרטיס האדום. בדקה ה-85, ריף מסיקה השווה את התוצאה בפנדל מוצלח וקבע חלוקת נקודות מאכזבת מבחינת הקבוצה הביתית.

הפועל פתח תקוה – אדומים אשדוד 1:0

דווקא אחרי שהוציאו ארבע נקודות משתי היורדות מליגת העל, בני יהודה והפועל כפר סבא, המלאבסים ספגו הפסד בכורה העונה ולא הצליחו לגבור בביתם על הקבוצה הצנועה מהדרום, שרשמה את ניצחונה הראשון. האורחת כבשה את שער הניצחון בדקה ה-54: נועם גיסין העביר את הרוחב מצד ימין, לישי ביטון המשיך יפה בעקב ונירן רוטשטיין שם את זה בפנים מקרוב. אחמד מילאד הורחק אצל האורחת בתוספת הזמן, אבל זה לא הפריע לאשדוד לצאת עם שלוש נקודות.

שלט של אוהדי הפועל פתח תקוה
ידחפו את הקבוצה לניצחון ביתי? אוהדי הפועל פתח תקוה | קובי אליהו

הפועל אום אל פאחם – מ.ס כפר קאסם 0:0

הקבוצה היחידה שהחזיקה במאזן מושלם בתום שני המחזורים הראשונים, שמטה גם היא נקודות לראשונה העונה ובדרך איבדה את הפסגה, כאמור. עבור המארחת היה זה התיקו השני ברציפות, אחרי ה-1:1 נגד נס ציונה במחזור שעבר, אך מנגד היא עדיין ללא הפסד העונה.

מכבי אחי נצרת – סקציה נס ציונה 0:3

סגל מבטיח נבנה תחת ניר ברקוביץ', אך נס ציונה נותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי הפסד חוץ מוחץ מול החבורה של תומר קשטןץ. אחמד עאבד ואנס דאבור המוכשרים הובילו את המארחת למקום הראשון בטבלה.

בדקה ה-14, שולמייסטר הגביה לרחבה, עאבד נגח ונעצר אצל השוער יוסי גינזבורג, אך את הריבאונד הוא בעט בעוצמה לרשת מקרוב והעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-35, עאבד הוסיף בישול בכדור עומק נהדר לדאבור, ששיגר בעיטה אדירה לרשת העליונה וקבע 0:2 לאחי נצרת. חמש דקות חלפו ועאבד שוב בישל בצורה דומה, הפעם לאלירן רוחנא שהכניע את גינזבורג וכבש את השלישי.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל רעננה 0:0

הפועל רעננה חוותה עונת חזרה מאכזבת למדי בליגת המשנה, ובינתיים המצב לא השתפר כאשר בשלושת המחזורים שעברו עד כה, הקבוצה צברה רק שתי נקודות. המארחת שוב סיימו בתיקו, בדיוק כמו בשני המשחקים הקודמים שלה בעונה הנוכחית.