בני יהודה הפסידה גם להפועל כפר סבא, יצחק כבש בדקה ה-89

החמצה גדולה. אלמוג בוזגלו | קובי אליהו

הזהובים נותרו עם ניצחון בודד העונה ונותרו עמוק בתחתית אחרי שהחלוץ שגדל אצלם קבע 0:1 דרמטי, הירוקים מהשרון נותרו בלתי מנוצחים ועלו לפסגה. 0:0 בין בני ריינה לאדומים אשדוד

(גודל טקסט)
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
צחק אחרון. גיל יצחק והירוקים חוגגים | קובי אליהו

מוליכה חדשה לליגה הלאומית, אבל זה אפילו לא הסיפור הגדול של הערב (שני). אחרי הפסד הבכורה של מ.ס. כפר קאסם, נותרו רק שלוש קבוצות בלתי מנוצחות ולשתיים מהן הייתה אפשרות לעלות הערב לפסגה. במשימה עמדה הפועל כפר סבא שכבשה את המקום הראשון, אבל היא עשתה זאת על חשבון בני יהודה בקרב היורדות הודות לשער דרמטי של גיל יצחק, שגדל במועדון משכונת התקווה, אך קבע 0:1 והותיר אותו עמוק בתחתית, עם ניצחון בודד וחמש נקודות בשבעה מחזורים.

במשחק נוסף שנערך היום, הפועל אדומים אשדוד, במשחקה הראשון ללא המאמן רוני אוואט שהתפטר, לא הצליחה לנצח את מכבי בני ריינה ונפרדה ממנה במשחק חוץ ב-0:0. המחזור השביעי יושלם ברביעי עם מפגש האחרונות בין בית"ר תל אביב בת ים להפועל רעננה.

* הפועל רעננה אישרה היום את עזיבת דמיאן רויטמן, שהיה שותפו של הבעלים אשר אלון. "מעל לעשור שדמיאן הוא חלק בלתי נפרד מהפועל רעננה. ההודעה על עזיבתו לא תשנה את העובדה שדמיאן תמיד יהיה חלק מהמועדון ומהעיר רעננה", נמסר מהמועדון.

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה
ניצחון אחד בלבד בשבעה מחזורים. יוסי אבוקסיס | קובי אליהו

בני יהודה – הפועל כפר סבא 1:0

בני יהודה קיוותה שמשחק היורדות מליגת העל יסייע לה לצאת מהמשבר ולצאת למומנטום חדש, אבל יוסי אבוקסיס ושחקניו שוב איבדו נקודות יקרות ונותרו עם ניצחון אחד בלבד העונה. וזו לא הייתה עוד מעידה קריטית, אלא דווקא במשחק מרכזי וכתוצאה משער בדקה ה-89, אותו כבש גיל יצחק, חלוץ שמכיר את הזהובים היטב לאור העובדה שגדל אצלם.

מנגד, הפועל כפר סבא בהדרכת המאמן אורי גוטמן כבשה את פסגת ליגת המשנה כשלזכותה 15 נקודות והיא עדיין ללא הפסד העונה. יצחק, אגב, לא חגג את שער הניצחון הדרמטי.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
חגיגה ירוקה ודרמטית. שחקני הפועל כפר סבא הערב בנס ציונה | קובי אליהו

מהלך משחק

דקה 7: מגבו הצליח להשתחל בין שחקני בני יהודה, הגיע למסירה של סטויאנוב ומקרוב כמעט העלה את קבוצתו ליתרון, אבל אמסלם סיפק הצלה נפלאה ומנע שער.

דקה 13: שוב הזדמנות טובה לכפר סבא, שוב סטויאנוב אחראי על המהלך. הפעם הקשר ניסה לבעוט ולא למסור, שוער הזהובים היה עירני ורשם הדיפה נוספת.

דקה 29: הפועל כפר סבא הגיעה למצבים רבים, אבל דווקא הזהובים עלו ליתרון אחרי שבוזגלו בישל לוולבלום. לצערם של הזהובים, הדגל הונף לנבדל והשער נפסל.

דקה 32: שוב וולבלום את בוזגלו. הפעם האחרון הוא מי שצריך היה להבקיע, אבל הנגיחה שלו ממרכז הרחבה לא הספיקה כדי להכניע את גלנטי.

דקה 54: ניסיון ראשון של עטר לאיים על שער האורחת, אבל הכדור שסובב מעל החומה לא מצא את המסגרת.

דקה 64: עזריה בעט כדור חזק מכ-18 מטר, אך המסלם זינק היטב ושוב הציל את קבוצתו מספיגה.

דקה 89, 0:1 להפועל כפר סבא! יצחק, החלוץ שגדל בבני יהודה, הוא מי שסיבך אותה הרבה יותר. מתפרצת מצד שמאל הסתיימה בהרבה מדויקת לרחבה, כל שנותר לחלוץ הוא לשים את הראשון ולמצוא את הרשת.

גיל יצחק, חלוץ הפועל כפר סבא
לא חגג מול בני יהודה. גיל יצחק | קובי אליהו

הרכבים

בני יהודה: שחר אמסלם, אבישי כהן, אור זהבי, דן מורי, ארז איסקוב, נתי אמויאל, איליי מדמון, איתן וולבלום, אלמוג בוזגלו, רועי פדידה, אלירן עטר.

הפועל כפר סבא: משה גלנטי, מתן פלג, טל מכלוף, איתן רצון, אורי מגבו, יובל חליבה, דן עזריה, יואן סטויאנוב, באגיוקו מוסא, עומר בוארון, גיל יצחק

מכבי בני ריינה – הפועל אדומים אשדוד 0:0

שתי העולות מפתיעות מאוד עד כה, אבל 90 הדקות ביניהן הסתיימו בחלוקת נקודות וללא שערים. אשדוד הייתה עולה לפסגה אם הייתה מנצחת, אבל תסתפק בנקודה שמשאירה אותה לא מנוצחת. כידוע, היה זה המשחק הראשון של אדומים אשדוד מאז ההתפטרות של המאמן רוני אוואט בעקבות הטיענות שהשמיע בנוגע להתנהלות המועדון.

מן העבר השני, בני ריינה סופרת כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אבל היא עדיין קרובה למרכז הטבלה עם שמונה נקודות במאזנה בזכות חמש תוצאות תיקו שהשיגה העונה, משמע ניצחה פעם אחת והפסידה פעם אחת.

ז'וליו סזאר שחקן מכבי בני ריינה
רוצה שער ליגה חמישי. ז'וליו סזאר | ברני ארדוב

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל ניר רמת השרון – מ.ס. כפר קאסם 0:1

הפועל פתח תקוה – הפועל אום אל פאחם 0:0

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 2:3

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 3:1

הפועל עכו – מכבי אחי נצרת 1:3