אוהדי בני יהודה דרשו את פיטורי אבוקסיס: "אני לא מתכוון לעזוב"

ניצחון אחד בלבד בשבעה מחזורים. יוסי אבוקסיס | קובי אליהו

המאמן התייחס לקריאות הקהל אחרי ההפסד הדרמטי 1:0 להפועל כפר סבא: "מבין את הקהל, המצב לא נעים ואנחנו לא מצליחים לצאת מהתקופה הזו"

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס חזר לבני יהודה בינואר האחרון ולקח בחשבון שגם ירידת ליגה היא אפשרית, אבל ספק אם הוא חשב שאחרי שבעה מחזורים בליגת המשנה הוא יהיה עם ניצחון אחד בלבד ו-5 נקודות בסך הכל, עמוק בתחתית הטבלה.

הערב (שני) נכנעו הזהובים 1:0 להפועל כפר סבא בקרב היורדות מהליגה הבכירה, מכולם היה זה דווקא גיל יצחק, החלוץ שגדל במועדון, שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-89, ולא במקרה האוהדים הזהובים שהגיעו לאצטדיון בנס ציונה הביעו את אכזבתם ודרשו פעם נוספת את פיטורי המאמן.

גם לפני כעשרה ימים, אחרי ההפסד לכפר קאסם, הבהיר אבוקסיס כי הוא לא מתכוון להתפטר ובמועדון גם הבהירו שהוא זוכה לגיבוי מחברו הטוב ובעלי הקבוצה, ברק אברמוב, וגם הערב אמר המאמן דברים דומים בריאיון אחרי המשחק.

"המצב לא נעים וזה נורא להפסיד משחק כזה, אנחנו לא מצליחים לצאת מהתקופה הזו", הודה אבוקסיס, "לא יודע אם הגיע לנו לנצח, אבל בטח לא להפסיד. הם הבקיעו בדקה האחרונה והכדורים שלנו פגעו במשקוף ונעצרו, זו תקופה כזו. אני לא מתכוון לוותר ולעזוב, אני לא כזה, אבל אני מבין את הקהל".

כאמור, בני יהודה עם חמש נקודות בלבד במאזנה בעקבות ניצחון יחיד בשבעה מחזורים – שהושג מול המדורגת לפני האחרונה, בית"ר תל אביב/בת ים.