הפועל רעננה ניצחה לראשונה העונה, בית"ר תל אביב אחרונה בלאומית

עדיין לא ניצח כמאמן רעננה. אלירן חודדה | קובי אליהו

פנדל מפוקפק של בן אז'ובל (83) העניק לקבוצה של אלירן חודדה 1:2 בנס ציונה וקבע חילופי מקומות בין שתי האחרונות. בני יהודה מקדימה אותן רק בזכות הפרש שערים

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הלאומית הושלם הערב (רביעי) באצטדיון בנס ציונה, שם הפועל רעננה השיגה ניצחון בכורה העונה – 1:2 על בית"ר תל אביב שירדה אל המקום האחרון. לשתי הקבוצות כעת חמש נקודות מתחת לקו האדום, כשבני יהודה המאכזבת מקדימה אותן רק בזכות הפרש שערים פחות גרוע והיא במקום ה-14 המוביל למבחנים.

אסף הרשקו שחקן בית"ר תל אביב בת ים
בישל את השוויון, אבל קבוצתו ירדה למקום האחרון. אסף הרשקו | אודי ציטיאט

במטרה לעצור רצף של שלושה הפסדים, אלירן חודדה ביצע ארבעה שינויים בהרכב ובדקה ה-16 קיבל שער ליגה ראשון העונה מהחלוץ הניגרי פיטר אולאוולה, שדייק מהנקודה הלבנה. בית"ר תל אביב, שבשני המחזורים הקודמים דווקא הצליחה לשמור על שער נקי אחרי ספיגות מרובות בפתיחת העונה, ידעה לחזור בפתיחת המחצית השנייה, כאשר מהלך קבוצתי נאה הסתיים בבישול של אסף הרשקו לקשר האחורי ניב ברקוביץ' שחגג שער בכורה בלאומית.

בדקה ה-80 כמעט הושלם המהפך עם כדור רוחב משמאל של אור רויזמן שספק נעצר מאחורי קו השער על ידי ברק לוי, אבל הקוון סימן שאין שער. שלוש דקות לאחר מכן זה כבר קרה, אחרי פנדל מפוקפק שסחט שניר שוקר. המחליף בן אז'ובל דייק מהנקודה הלבנה וקבע כי אין יותר קבוצות ללא ניצחון בלאומית.

ביום שני תשחק בית"ר תל אביב בת ים פעם נוספת בנס ציונה, רק הפעם כאורחת של הסקציה המקומית. הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן את הפועל ראשון לציון.