שישי בלאומית: קרב פסגה במושבה, בני יהודה תצא מהמשבר?

שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים עם מהראן ראדי | לירון מולדובן

מ.ס. כפר קאסם, שמחזיקה במאזן ביתי מושלם, תארח את המוליכה הפועל כפר סבא, שניצחה בכל משחקי החוץ שלה. אבוקסיס ושחקניו הלחוצים יחפשו ניצחון באשדוד

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית ייצא לדרך מחר (שישי, 16:00) עם חמישה משחקים, כשבמוקד מפגש הפסגה בין מ.ס. כפר קאסם השנייה להפועל כפר סבא הראשונה. בני יהודה תנסה לצאת מהמשבר מול הפועל אדומים אשדוד הבלתי מנוצחת.

מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם
אחרי כל האליפויות הוא יוביל את כפר קאסם לליגת העל? מהראן ראדי | לירון מולדובן

מ.ס. כפר קאסם – הפועל כפר סבא

עם מאזן של 12 נקודות מתוך 12 במשחקי החוץ שלה, הפועל כפר סבא מגיעה לאצטדיון המושבה כדי לפגוש את הקבוצה אותה הדיחה מהפסגה ביום שני. שער הניצחון של גיל יצחק לרשת קבוצת נעוריו בני יהודה, הקפיץ את הירוקים למקום הראשון והם מקווים לשמור עליו בעזרת ניצחון חוץ חמישי ברציפות – דבר שעשו לאחרונה בשלהי עונת העלייה 2014/15. כפר קאסם מגיעה אחרי הפסד בכורה וללא הבלם המורחק דואגי מאלה, אבל במשחקי הבית היא רק מנצחת, כך שלפחות מאזן מושלם של אחת הקבוצות יתקלקל.

הפועל אדומים אשדוד – בני יהודה

חמש נקודות מתוך 21 עד כה ושלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים – זה המאזן העגום של בני יהודה, שלא מצליחה לצאת מהמשבר ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום האחרון. יוסי אבוקסיס ימשיך לחפש את ההרכב שיוציא אותו מהבוץ ויקווה להתעוררות של אלירן עטר. לעומת הכישלון של היורדת, העולה החדשה עדיין ללא הפסד ונמצאת במקום השלישי אחרי שספגה רק ארבעה שערים עד כה. מאמן קבוע עדיין אין אחרי התפטרותו של רוני אוואט (שהשאיר פתח לחזרה) וכך עידן שריקי ויאיר אזולאי ימשיכו לעמוד על הקווים.

איתן ולבלום שחקן בני יהודה
בני יהודה תעצור את כדור השלג? איתן ולבלום | קובי אליהו

הפועל עפולה – מכבי בני ריינה

שני הפסדים רצופים, שהגיעו אחרי שתי תוצאות תיקו, צירפו את הפועל עפולה לרשימת הקבוצות הלחוצות ואת שחר ויזינגר הצעיר לרשימת המאמנים שמעמדם התערער. עפולה צירפה את שחר הירש ותקווה בעזרתו להשיג ניצחון שני העונה, כאשר מולה ניצבת בני ריינה שגם היא ניצחה רק פעם אחת, אבל מצד שני גם רשמה הפסד בודד. העולה מגיעה אחרי רצף של שלוש תוצאות תיקו, במהלכו כבשה שער אחד בלבד.

מכבי אחי נצרת – הפועל פתח תקוה

שני הפסדים רצופים הכניסו ללחץ גם את תומר קשטן, שאחי נצרת שלו פתחה את העונה בצורה מבטיחה ואז קרסה בעקבות ההפסד להפועל אום אל פאחם באותו משחק טעון. המארחת ספגה 10 שערים בארבעת משחקיה האחרונים, במהלכם צברה נקודה בלבד, וזו הזדמנות עבור הפועל פתח תקוה שמציגה עד כה את ההתקפה הגרועה בליגה, אבל גם את ההגנה הטובה מכולן. 3:3 – זה יחס השערים של המלאבסים, ששחררו השבוע את יוסי אסייג ומחכים לחלוץ זר שאולי ישפר את המאזן. אחי נצרת לא הצליחה לנצח את הפועל פתח תקוה בבית בחמשת המפגשים האחרונים, מאז ה-3:4 באפריל 2017, ואילו האורחת סופרת שמונה משחקי חוץ (ליגה וגביע הטוטו) ללא שער. בפעם האחרונה שהבקיעה, אגב, זה היה ב-0:1 על אחי נצרת בפלייאוף העליון בעונה שעברה, עם שער עצמי של טארק בושנאק.

טארק בושנאק שחקן מכבי אחי נצרת מעל טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה
שער החוץ האחרון של הפועל פתח תקוה היה עצמי שלו. טארק בושנאק | מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון – הפועל עכו

שני ניצחונות רצופים ושלושה משחקים ללא ספיגה, הוציאו את רמת השרון מהתחתית ונתנו דחיפה גדולה לחבורה של עידן בר און. גם הפועל עכו נמצאת במגמת שיפור ומקווה לנצל את היעדר הביתיות של רמת השרון (מארחת בלוד) כדי לנצח אותה בחוץ לראשונה מאז דצמבר 2016. עומר ניראון צפוי לחזור לשער המארחת אחרי הופעותיו במדי הנבחרת הצעירה.

המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים:

הפועל אום אל פאחם – הפועל רמת גן
הפועל רעננה – הפועל ראשון לציון
סקציה נס ציונה – בית"ר תל אביב בת ים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי