2:2 לאטפלד בבכורה בראשל"צ, 1:1 בין הפועל פ"ת להפועל ר"ג

play
ריימונד אטפלד, מאמן הפועל ראשון לציון | דני מרון
סלאלום אדיר, צ'יפ של קוסם וטיל של רודרי: צפו בשערי השבוע 02:14

הכתומים השלימו מהפך בבכורה של ההולנדי, אך הסתפקו בנקודה מול רמת השרון. ניצחון דרמטי לרעננה, גם ריינה ועכו חגגו

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית שבה היום (שישי) לפעילות אחרי פגרת הנבחרות והשזרוע עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-12. ריימונד אטפלד, ששב לליגת המשנה והתמנה למאמן הפועל ראשון לציון, הסתפק בנקודה בבכורה על הקווים אחרי 2:2 מול הפועל רמת השרון. הפועל רעננה השיגה ניצחון דרמטי מול הפועל אדומים אשדוד, הפועל פתח תקוה נפרדה ב-1:1 מול הפועל רמת גן.

אבובקאר בארי, הפועל רמת השרון
המארחת עלתה ליתרון מוקדם. שחקני רמת השרון חוגגים עם בארי | דני מרון
ריימונד אטפלד, מאמן הפועל ראשון לציון
הסתפק בנקודה. אטפלד | דני מרון

הפועל ניר רמת השרון – הפועל ראשון לציון 2:2

ריימונד אטפלד חזר לליגה הלאומית, אותה הוא מכיר מימיו בבית"ר תל אביב/בת ים, אך הקאמבק שלו היה פחות טוב משציפה. הכתומים נקלעו לפיגור כבר בדקה השביעית משער של אבובאקר בארי, אך מתאוס לימה השווה את התוצאה מהנקודה הלבנה על סף המחצית.

נתי אסקיאס השלים מהפך בדקה ה-57, אך איבי רנסום כפה חלוקת נקודות עם נגיחה לפינה הרחוקה בדקה ה-74. עבור הכתומים המאוכזבים מדובר במשחק רביעי ללא ניצחון, אך למרות שהם במקום התשיעי בלבד הם קרובים לצמרת הצפופה.

נתי אסקיאס, שחקן הפועל ראשון לציון
השלים מהפך, אך זה לא הספיק. אסקיאס | דני מרון
פטריק ואן לוון
בא לבקר את חברו ההולנדי? ואן לוון | דני מרון

מכבי אחי נצרת – מכבי בני ריינה 1:0

הקבוצה של אדהם האדיה עם ניצחון שני ברציפות והיא עלתה זמנית למקום השני בטבלה, כשהיא עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה הפועל כפר סבא. נאאל חוטבה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61 וסידר לריינה ניצחון חוץ יקר, שעל הדרך קטע לנצרת את המומנטום. המארחת, לה נקטע רצף של שלושה ניצחונות (אחד בגביע ושניים בליגה) ירדה למקום העשירי.

נאעל חוטבא שחקן מכבי בני ריינה
מפגש פיקנטי עם אחי נצרת, קבוצתו הקודמת. נאעל חוטבא | ברני ארדוב

הפועל רעננה – הפועל אדומים אשדוד 1:2

המארחת משיגה סוף סוף ניצחון לאחר חמישה מחזורים בה הצליחה לחלץ נקודה אחת בלבד, ואיזה ניצחון דרמטי זה היה. אלי כהן שהצליח לקטוע את רצף ההפסדים בבכורה שלו על הקווים במחזור הקודם, משיג ניצחון ראשון עם רעננה. אשדוד לעומת זאת, היא סופרת כבר שלושה הפסדי חוץ רצופים. זה התחיל טוב מבחינת הקבוצה מעיר הנמל, כאשר לישי ביטון העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-36, אך בן אז'ובל השווה עבור הקבוצה מהשרון בדקה ה-81 וניב גוטליב השלים את המהך ארבע דקות בתוך תוספת הזמן לאחר טעות קשה בהגנת האורחת.

הפועל עכו – בית"ר תל אביב בת ים 0:2

נועלת הטבלה נפרדה מאליעזר בן אהרון ובינתיים לא החתימה מאמן חדש, כשמי שיעמוד על הקווים הוא קלמי סבן שהיה עוזר המאמן. בית"ר תל אביב השיגה נקודה אחת מ-15 האחרונות, אבל את הפועל עכו ניצחה לפני כחודשיים בגמר גביע הטוטו של הלאומית. שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שנערכו בעכו לא הוכרעו, כשהניצחון האחרון של המארחת היה 0:1 במרץ 2004, בימי הליגה הארצית. מסאי דגו יקווה להמשיך לקבל תוצרת מקארים אבובקאר וזאהי אחמד בהתקפה.

מוחמד באדיר שחקן הפועל פתח תקוה
חלוקת נקודות במושבה. באדיר | קובי אליהו

הפועל פתח תקוה – הפועל רמת גן 1:1

שתי קבוצות שניצחו לפני הפגרה והתרחקו מעט מהקו האדום, רוצות לחבר שני ניצחונות בפעם הראשונה העונה. הפועל פתח תקוה כבשה רק ארבעה שערים העונה (שבכל זאת הספיקו לשלושה ניצחונות) ומציגה את ההתקפה הגרועה בליגה, אבל יש לה גם את ההגנה הטובה מכולן עם שישה שערי חובה בלבד, לעומת הפועל רמת גן שספגה כבר 21 (יותר מכל קבוצה אחרת). המלאבסים ניצחו בכל ארבע הפעמים האחרונות שאירחו את האורדונים, כשניצחון החוץ האחרון של רמת גן היה 0:4 באוקטובר 2016.

עד היום נכבשו עשרה שערים בלבד ב-11 המשחקים של הפועל פתח תקוה, אך הפעם קיבלנו במושבה שני שערים ב-20 הדקות הראשונות. מיקו ממן העלה את האורחת ליתרון בדקה התשיעית, אך אילי טמם איזן כעבור שבע דקות בלבד. שתי הקבוצות שניצחו במחזור הקודם ניסו להשיג הכרעה, אך הסתפקו בנקודה בלבד.

משחקי יום שני:

סקציה נס ציונה – הפועל כפר סבא
הפועל אום אל פאחם – בני יהודה
מ.ס. כפר קאסם – הפועל עפולה