כפר סבא פיגרה 3:0, אך חזרה ל-3:3 נגד ת"א/בת ים. הפסד לבני יהודה

דן מורי שחקן בני יהודה | אריאל שלום

ירון הוכנבוים נקלע בבכורה לפיגור של שלושה שערים, אבל שחקניו חילצו נקודה בתוספת הזמן עם קאמבק מופלא. המוליכה נכנעה 2:0 בראשון לציון וירדה למקום השני

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

איזו פתיחה למחזור ה-19 בליגה הלאומית. בני יהודה הפסידה דווקא לעירוני ראשון לציון ובכך איבדה את הפסגה אליה רק שבה בשבוע שעבר, בעוד הפועל כפר סבא כבר נקלעה לפיגור של 3:0 בבכורה של ירון הוכנבוים, אך הצליחה לחזור ל-3:3 מדהים תוך 25 דקות נגד בית"ר תל אביב/בת ים. בעקבות התוצאות, סקציה נס ציונה עלתה לפסגה גם בלי לשחק וגם מ.ס כפר קאסם תוכל לנצל זאת כדי לשוב למקום השני אם תנצח ביום שני את מכבי בני ריינה.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל
ירון הוכנבוים | מאור אלקסלסי

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל כפר סבא 3:3

הפועל כפר סבא נפרדה השבוע מאורי גוטמן ומינתה ישר את ירון הוכנבוים שפוטר מהפועל נוף הגליל, אבל מי היה מאמין שכך תיראה הבכורה שלו על הקווים בשרון. הירוקים כבר נקלעו לפיגור של שלושה שערים כעבור 47 דקות, אבל קאמבק מופלא במחצית השנייה, כולל שני שערים בדקות הסיום, סידר להם 3:3 ונקודה יקרה.

בית"ר תל אביב/בת ים, מאז שפיטרה את אליעזר בן אהרון ונתנה את המושכות לעוזרו קלמי סבן, לא ניצחה בסופו של דבר למרות יתרון של שלושה שערים, אך היא ממשיכה במסע הבריחה המוצלח מהמקום האדום. בשבוע שעבר ת"א/בת ים הובסה 3:0 על ידי בני יהודה ובכך נקטע רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד, אבל היום היא העלתה את הרמה ועלתה ליתרון מבטיח משערים של מירושי נובאטוס (27), אייל חן (47) ודור תורג'מן (54). בקאמבק נדיר במיוחד, ואליד דרוויש (65) צימק, מוסא בגאיוקו הפציץ בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-87 ודרוויש השלים צמד וקבע 3:3 מטורף בדקה ה-91.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה
לא יהיה שבוע נוסף בפסגה. יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

עירוני ראשון לציון – בני יהודה 0:2

הפתעה גדולה בעיר היין. יוסי אבוקסיס ושחקניו עלו לפסגת הליגה לראשונה העונה בשבוע שעבר, אבל היום כבר ירדו למקום השני והם עלולים לאבד גם אותו ביום שני. דווקא מול הכתומים שהפסידו בכל ששת המשחקים האחרונים בליגה וירדו למקום לפני האחרון, הם הובכו. כידוע, ראשון לציון החזירה השבוע את איסמעיל עמר לעמדת המאמן במקום רימונד אטפלד והמאמן החדש-ישן חגג יתרון כבר אחרי 17 דקות, אז רועי זריהן נגח לרשת מהרמה של שון מלכה. בדקה ה-30 היתרון הוכפל ותוצאת המשחק נקבעה, כשדן כדורי הבקיע שער קל אחרי טעות בהגנה.

הפועל רמת גן – אדומים אשדוד 1:1

הפועל רמת גן התאוששה במחזור שעבר על חשבון הפועל כפר סבא והיום כמעט שבה לסורה עם הפסד ביתי לאשדוד, אבל שחקניו של רוני אוואט – מול האקסית שלו – הצליחו להשוות עמוק בתוספת הזמן. חמזה מוואסי סיים התקפה נפלאה בדקה ה-39 עם כדור ברשת והעלה את האורחים ליתרון, אבל האורדונים נמנעו מהפסד עם שער של דור אדרי בדקה ה-95.

מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:2

ניצחון יקר מאוד לירוקים בקרב מול החבורה של מוטי איוניר. אחרי שלא ניצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים, הם הכניעו היום את את קבוצת הצמרת שפספסה הזדמנות לעלות לפסגה, גם אם זמנית בלבד, ובכך נותרה במקוםה רביעי. אחמד עאבד העלה את המארחת ליתרון ראשון בדקה ה-37 ואת תוצאת המשחק חתם אנס דאבור, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-83.

הפועל עכו – הפועל רעננה 1:1

אפשר לומר שזה היה קרב על שש נקודות במרכז הטבלה, אבל והוא הסתיים בדרמה. המקומיים עלו ליתרון משער של איאד חאג' (21), אבל במחצית השנייה נקלעו לחיסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום שספג גיתי סופר (53). האורחים מהשרון לחצו בניסיון להשיג את השוויון ובסופו של דבר מצאו אותו בתוספת הזמן, אז החלוץ בן אז'ובל הבקיע וקבע חלוקת נקודות.