בראשל"צ זועמים: "דורשים להפסיק את פעילות אדומים אשדוד לאלתר"

שחקני הפועל אדומים אשדוד | לירון מולדובן

הכתומים זועמים לאחר שהמאמן איסמעיל עאמר הותקף על ידי אנשי אדומים אשדוד בסיום המשחק בין שתי הקבוצות: "הרצח בפתח". בנוסף, דרשו בקבוצה מעיר היין ענישה מחמירה נגד היריבה: "נגעים ממאירים מהסוג הזה צריכים להיות מסולקים מהכדורגל"

(גודל טקסט)

לאחר התקרית החמורה בסיום המשחק היום (שישי) בין הפועל ראשון לציון לבין אדומים אשדוד (1:1), הוציאה הנהלת המארחת הודעה חריפה, בה דרשה את הפסקת הפעילות של היריבה. מאמן הכתומים איסמעיל עאמר הוכה על ידי אנשי המועדון מעיר הנמל, ביניהם הבעלים רוני חג'ג', שלטענת אנשי ראשון לציון, נרשם בשם אחר בטופס המשחק.

"מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון המום ומזועזע מאירועי הלינץ' של היום, שהם חסרי תקדים תוך חציית כל קו אדום אפשרי", כך נכתב בהודעה מטעם הפועל ראשון לציון ותקפו את ההודעה שיצאה מאשדוד, לפיה עאמר קילל כל המשחק. "מדהים שמועדון א.ס. אשדוד, שהבעלים שלו תקפו את מאמן הקבוצה היריבה באלימות ברוטלית מטורפת וחסרת תקדים, העז להוציא הודעה רשמית מטעמו שמעיזה להפנות אצבע מאשימה כלפי איסמעיל, קורבן הלינץ'".

מאמן מ.ס. כפר קאסם איסמעיל עאמר
אכזבה בבכורה המחודשת. איסמעיל עאמר | שלומי גבאי

בראשון לציון דרשו את הפסקת פעילותה של אדומים אשדוד: "מעבר לכך שתוקפיו של איסמעיל, שנמלטו מהזירה מייד לאחר ביצוע הלינץ' וטרם הגעת כוחות המשטרה, צריכים להיות מאחורי סורג ובריח, אנחנו מצפים שפעילותו של המועדון הזה תופסק לאלתר".

עוד נכתב: "אנו מודיעים בזאת כי כל מקבלי ההחלטות וגורמי אכיפת החוק – משטרת ישראל, משרד הספורט, ההתאחדות לכדורגל והמנהלת – חייבים להניף היום דגל שחור. לא ננוח ולא נשקוט עד למיצוי הדין כנגד מי שאחראים לאחד האירועים הכי חמורים בתולדות הספורט הישראלי".

בנוסף הואשם בעלי אדומים אשדוד רוני חג'ג' – שהיה חלק מהתוקפים – בכך שנרשם בשם אחר בטופס המשחק: "אדם בשם רוני חג'ג', שהוא אחד ממבצעי הלינץ', נרשם בטופס המשחק בשם ג'רמי אטלן וקילל וגידף במהלך כל המשחק בצורה מזעזעת גם את המאמן וגם את שחקני המועדון". לסיום כתבו: "מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון יעשה את כל שביכולתו כדי למצות את הדין עם מי שעשה את שעשה, בכל המישורים. גם עבור איסמעיל וגם כי נגעים ממאירים מהסוג הזה צריכים להיות מסולקים מהכדורגל הישראלי ומהחברה הישראלית. כאן ועכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי