מנכ"לית העמותה של אדומים אשדוד: "ג'רמי אטלן הוא בסך הכול קורבן"

שחקני הפועל אדומים אשדוד | לירון מולדובן

מירב עייש טענה בתכנית הספורט של 103FM: "הוא עמד במקום ונקלע לסיטואציה, הוא לא בעט במאמן". איסמעיל עאמר הגיב: "שיבוא אחד ויגיד שקיללתי אותו". האזינו לשניים

(גודל טקסט)

אחרי התקרית בה הותקף איסמעיל עאמר, מאמנה של הפועל ראשון לציון, על ידי שניים מאנשי הפועל אדומים אשדוד, התראיינה הערב (ראשון) מנכ"לית העמותה מירב עייש והתייחסה לאירוע בתכנית הספורט של 103FM.

"אף גורם בעמותה לא פגע באף אחד, אני התנצלתי רק בשם אותו אוהד", אמרה עייש. "מאחר שלא נוכחתי, נודע לי שג'רמי אטלן הוא בסך הכול קורבן שעמד במקום ונקלע לסיטואציה. אני צפיתי בסרטונים וגם איסמעיל וגם אנשים מסביב שהיו שם – טוענים שהוא לא בעט באיסמעיל, אלא באוהד. לא רואים שום פגיעה".

עוד הוסיפה: "אנחנו יכולים לנתח את הסרטונים איך שאנחנו רוצים וכך גם המשטרה, אבל רק מי שנכח שם יכול להגיד מה היה באמת – ולא אף אחד אחר. אני נתתי הנחייה חד משמעית לכל חברי העמותה וגם להנהלה לשתף פעולה עם משטרת ישראל למען חקר האמת, כי מה שנוצר פה זה רפש אחד גדול כלפי המועדון".

עייש סיכמה: "אני מגנה אלימות בכל תוקף. אני מחנכת את הדור הצעיר שלנו נגד אלימות ונגד גזענות. יש לנו מחלקת נוער מאוד מתפתחת, אבל זה הלך רחוק מדי בתקשורת. גם התגובות במדיה מזעזעות, אנחנו מחכים שיצא חקר האמת – למשטרת ישראל יש חוקרים טובים".

איסמעיל עאמר, מאמן הפועל ראשון לציון, התראיין גם הוא ואמר: "היה משחק רגיל, לא היה משהו חריג לפני. הרי בכדורגל קורה שהקבוצות מפעילות לחץ על השופט, וכשהמשחק הסתיים בתיקו – ירדתי למגרש, לחצתי ידיים לשחקנים. רק כשהגעתי למדרגות, נשאלתי למה אני מדבר עם השחקנים ועם השופט וכך נוצר ויכוח בינינו".

המאמן הבהיר: "ביני לבין אנשי אשדוד לא היה שום דבר לפני, הרי זה טבעי שהאוהדים משתוללים ומקללים, אבל אף אחד לא יכול להגיד שאני זה שקיללתי. שיבוא אחד, שמישהו יעלה לשידור ויגיד שאני קיללתי. בחיים לא עשיתי זאת ובחיים גם לא אעשה".

עוד אמר עאמר: "הדוברת של אדומים אשדוד התקשרה והתנצלה. לבוא להרביץ למאמן? לא דמיינתי לעצמי שזה יקרה – זה אף פעם לא קרה בכדורגל, גם לא כשהייתי שחקן, אבל אני לא מתייאש, אני לא אתן לקומץ קטן להפריע לנו ולהרוס לנו את הכדורגל. אנחנו נמשיך לשחק ולשמח אנשים. לכל מי שיש לו לב טוב, אנחנו נמשיך להיות חזקים עבורו".