דורה חשף את מי הוא רוצה להשאיר: "זה צריך להיות מבחירה ולא בכפייה"

שלומי דורה מאמן הפועל אום אל פאחם | מאור אלקסלסי

המאמן חדש של הפועל נוף הגליל דיבר בתוכנית הספורט של 103F וסיפר על הסגל: "יש שחקנים שיש להם חוזים, אבל לא כולם ירצו להמשיך בלאומית". וגם: את מי הוא מקווה להשאיר ומה קרה למעמד המאמן?

(גודל טקסט)

 אחרי שמונה למאמנה החדש של היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל, שלומי דורה התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על תחילת ההכנות: "התחלנו לבחון מי נשאר, למי יש חוזה, למי יש אופציה ומי יכול להתאים לליגה הלאומית. יש שחקנים שיש להם חוזים, אבל לא כולם ירצו להמשיך בליגת המשנה וצפויה לנו ועבודה רבה. אני מאמין שעד תחילת האימונים אנחנו נתחיל לקבל תמונה ולהגדיר את המטרות. אני לא יכול להגיד לך כרגע שהקבוצה הולכת להתאבד על עליית ליגה, כי אני עוד לא יודע את זה.

"יש בסיס של 7-8 שחקנים שאנחנו רוצים להשאיר משנה שעברה וזו המטרה העיקרית כרגע, וסביבם לבנות את שאר הסגל. אנחנו נבנה קבוצה שתהיה מגוונת. אחרי שנכניס את הכל לתוך מיקסר, נדע לאן פנינו מועדות. אם השחקנים שאנחנו רוצים משנה שעברה ויש לנו את האופציה עליהם, ירצו לשתף פעולה גם מבחינת שכר וגם להיות פה מבחירה ולא בכפייה, אז יש בסיס לא רע בכלל שעליו אפשר יהיה לעשות השלמות".

העונה הצפויה בלאומית: "הליגה תהיה מאוד מעניינת עם קבוצות כמו בני יהודה, מכבי פתח תקוה, כפר סבא, נוף הגליל, הפועל אום אל פאחם שמשקיעה המון וגם כפר קאסם שרוצה להשקיע ולעלות אחרי שהיא לא עלתה בשניה האחרון. אני מאמין שאם נדע להשאיר שחקנים כמו יבגני ברקמן, מתן עמבר, ניר לקס ואיתן וולבלום, זה כבר בסיס ושלד, כי הקבוצה הזו הייתה צריכה להישאר בליגת העל לדעתי, הם נפלו שם בקטנות במשחק בית אחרי שכבר ניצחו את מכבי פתח תקוה בחוץ. זה מועדון מסודר עם מתקן פנטסטי וצוות של אנליסטים ומשהו מאוד מורחב וגדול שאין בהרבה מקומות בליגה הלאומית ואולי גם לא בליגת העל. אנחנו נעשה את הכל כדי לייצר בסיס טוב שנוכל לא להתבייש להגיד שאנחנו רוצם לעלות, אבל לא לפני שנדע איך זה ייראה".

מאמן הפועל אום אל פאחם שלומי דורה | מאור אלקסלסי

על השכר הנמוך שמוצע למאמנים בלאומית: "אנחנו ידעים מה נהיה ומה קרה לשוק של המאמנים. החליפו בעונה האחרונה למעלה מ-30 מאמנים בלאומית, וזה כבר לא משנה באיזה מקום אתה – אני פוטרתי השנה במקום השני שעולים ממנו ליגה, אחרי שהובלתי את הטבלה במשך 90 אחוז מהזמן. הקצב שעשו פה קורסים של פרו מאז שהתחילה התעודה הזו, הכשירו עשרות אם לא מאות מאמנים".

את העונה החולפת פתח דורה בכפר קאסם, שתחת שרביטו צעדה בצמרת הליגה השנייה עד שהמאמן פוטר במפתיע בחודש דצמבר. בהמשך חתם דורה באום אל פאחם, והוביל אותה לפלייאוף העליון.

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי