עומר פרץ מונה למאמן כפר סבא, ניר לקס חתם לשנתיים בנוף הגליל

play
עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא | אתר רשמי, הפועל כפר סבא
נפרדה מליגת העל עם חיוך: 0:1 להפועל נוף הגליל על הפועל חדרה 05:31

מאמן הפועל כפר שלם בעונה החולפת חתם לעונה אחת בירוקים מהשרון. הקשר שרשם שלוש הופעות בקבוצה בליגת העל לפני שנפצע בצורה קשה, ינסה לסייע לה בליגה הלאומית. הבלם עבר לשכונה מהפועל ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל החלה בבניית הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית. הקשר האחורי ניר לקס, בן 28, חתם לשנתיים בקבוצה, באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. כזכור, לקס הספיק לערוך בעונה שעברה שלוש הופעות במדי הקבוצה בליגת העל, לפני שקרע את רצועת הברך במשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. לקס עבר ניתוח לשחזור הרצועות וכיום הוא נמצא בשלבי החלמה מתקדמים.

ניר לקס, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובעברו עונה אחת בליגה השנייה ברומניה במדי פטרולול פלויישט, לא יהיה כשיר לטרום העונה וישוב בהדרגה לפעילות מלאה. בנוף הגליל מעריכים את המחויבות שלו למועדון. "גם כשהיה פצוע ואחרי ניתוח קשה הגיע על קביים כדי לחזק את החברים, למרות שיכול היה להישאר בבית", אמרו במועדון.

לקס אמר לאתר הרשמי: "שמח מאוד לחתום במקום שגרם לי להרגיש בבית מהשנייה הראשונה. לא מובן מאליו שרצו שאמשיך למרות שאני אחרי פציעה לא קלה, אבל אני כבר במצב הרבה יותר טוב ועושה הכל על מנת לחזור כמה שיותר מהר וחזק ולעזור לקבוצה בעונה הקרובה".

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה מול ניר לקס שחקן הפועל נוף הגליל
ינסה לסייע לנוף הגליל לחזור לליגת העל. ניר לקס, מימין | אודי ציטיאט

עוד בלאומית: גל מאיו חתם לעונה אחת בבני יהודה ואמר: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בני יהודה. מקווה שנגשים ביחד את השאיפות של המועדון ולשמח את הקהל. שתהיה עונה מוצלחת לכולנו". מאיו בן ה-30 שיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל ירושלים. לפני כן שיחק גם בסקציה נס ציונה, הפועל ראשון לציון, עירוני קרית שמונה, הפועל פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון.

בנוסף, הפועל כפר סבא מינתה היום את עומר פרץ למאמן, כאשר שני הצדדים חתמו לשנה אחת. עומר פרץ, 36, אימן בעונה החולפת את הפועל כפר שלם בליגה א' עימה סיים במקום השני, לפני כן אימן בהפועל ראשון לציון. לאחר החתימה אמר פרץ: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא ומודה על האמון שניתן בי. מצפה כבר להתחיל לעבוד על כר הדשא".