נוסבאום החליף בהפועל ראשון לציון את קופל, שעזב בשל מצבו הרפואי

play
עמיר נוסבאום | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7 04:14

המאמן החדש סוגר מעגל וחוזר למקום בו שיחק שמונה שנים, המאמן היוצא ביקש להיפרד ואמר: "במצבי יהיה נכון להפקיד את המשימה בידיים אחרות"

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון, ששרדה ברגע האחרון בליגה הלאומית, הודיעה על שינוי בעמדת המאמן כאשר עמיר נוסבאום ייכנס לנעליו של אופיר קופל. נוסבאום בן ה-41, שאימן בעונה שעברה את עירוני קרית שמונה ואת מ.ס. כפר קאסם, יחליף את קופל שביקש להשתחרר מתפקידו בשל מצבו הרפואי.

אופיר קופל אמר לאחר עזיבתו: "לאור מצבי הבריאותי בעקבות מחלת הקורונה והתסמינים הנלווים לה אני נאלץ לוותר על אימון הקבוצה בעונה הקרובה. אני מודה לבעלים ולהנהלה על האמון ועל ההזדמנות לאמן את הקבוצה הבוגרת, אך במצבי כרגע אני סבור כי נכון יהוה להפקיד את המשימה החשובה הזאת בידיים אחרות. זכיתי להכיר אנשים נפלאים שעושים ימים כלילות למען המועדון. אני מאחל למועדון ולכל מי שקשור בו הצלחה גדולה".

אופיר קופל מאמן קבוצת הנוער הפועל ראשון לציון
עוזב בשל מצבו הרפואי. קופל | לירון מולדובן

נוסבאום סוגר מעגל מיוחד מבחינתו, שכן הוא שיחק במועדון בין 1998 ל-2006. המאמן החדש אמר לאחר המינוי: "אני מאוד שמח לחתום בראשון לציון, למעשה מועדון בו התחלתי את הקריירה שלי בתור שחקן. עבורי זו סגירת מעגל ואני מודה לאתגר שצפוי וכולי תקווה שבעבודה קשה יגיעו תוצאות יפות."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי