הסתפקו במינוס 12: הוחזרו להפועל אדומים אשדוד שתי נקודות

play
שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים | אריאל שלום
תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9 04:26

לאחר ניצחון הבכורה במחזור האחרון, בית הדין החליט "להקל עם המערערת" ולקבוצה מהליגה הלאומית הוחזרו שתי נקודות שהופחתו ממאזנה

(גודל טקסט)

הפועל אדומים אשדוד ניצחה ביום חמישי את את הפועל רמת גן ולראשונה העונה חגגה ניצחון, אבל היום (רביעי) התקבלה בשורה חשובה לא פחות כאשר בית הדין החליט להשיב לה שתי נקודות שהופחתו ממאזנה, כך שבסך הכל הופחתו ממאזנה העונה 12 נקודות – במקום 14.

המשמעות שהיא שאדומים אשדוד עדיין עמוק בתחתית הליגה הלאומית לאחר ארבעה מחזורים שבהם רשמה ניצחון, שתי תוצאות תיקו והפסד, אולם היא במינוס 7 נקודות ולא 9.

אנר אושמנדי שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער
אחרי ניצחון ראשון, עוד בשורה חשובה להפועל אדומים אשדוד | אריאל שלום

אדומים אשדוד ערערה על ההחלטה להפחית שתי נקודות ממאזנה בנוסף ל-12 שהורדו לה בגין הליכי חדלות פרעון אליהם נקלעה. העונה נעשה שינוי תקנון לפיו יופחתו 12 נקודות ממאזנה של קבוצה שנכנסה להליכי חדלות פרעון במקום 9, אך אשדוד טענה כי על בית הדין להחיל את השינוי רק אם הוא נכנס לתוקף לפני הגשת בקשת הפירוק, ואכן התיקון לתקנון נכנס לתוקף יום לאחר הגשת הבקשה לפירוק מצד אשדוד.

לכן, אב בית הדין פרופ' מיגל דויטש הגיע להסדר טיעון שלפיו "לפנים משורת הדין, תינתן הקלת מה עם המערערת בכך שעונש שתי נקודות שהוטל על המערערת בדין המשמעתי בעקבות אירוע אחר, יהיה חופף להפחתת הנקודות שעליה החליטה הוועדה, כך שהפחתת הנקודות הכוללת של המערערת תעמוד על 12 נקודות בלבד". את הפועל אדומים אשדוד ייצג יובל שדמי ממשרדו של רועי רוזן.