האישה היחידה בישראל: איריס אנטמן עוזרת מאמן הפועל נוף הגליל

האישה היחידה בישראל שמשמשת כעוזרת מאמן בכדורגל הגברים. איריס אנטמן | ברני ארדוב

ירון הוכנבוים צירף לצוותו את שוערת העבר, שאימנה בנבחרות ישראל הצעירות ובמחלקת הנוער של מכבי כישרונות חדרה: "אנציקלופדיה של כדורגל"

(גודל טקסט)

שוערת העבר איריס אנטמן בת ה-46, שמאמנת כבר למעלה מעשור בנבחרות הנשים של ישראל מאז פרישתה ממשחק פעיל, מונתה היום (רביעי) לעוזרת מאמן הפועל נוף הגליל והיא האישה היחידה המשמשת בתפקיד זה בליגות המקצועניות בישראל. אנטמן מחליפה את עוזר המאמן ליאור כהן, שעזב יחד עם המאמן שלומי דורה.

מי שאחראי לשידוך הוא המאמן החדש-ישן של הקבוצה, ירון הוכנבוים, שאמר: "יש לה ידע עצום בכדורגל ועבר מרשים, ממש אנציקלופדיה לכדורגל. כשהעליתי את השם שלה בפני המנכ"ל גיל ברעם הוא מיד השיב בחיוב, בלי לחשוב פעמיים".

במקביל משמשת אנטמן כמנהלת מקצועית באגודת הנשים מכבי כישרונות חדרה, וכפרשנית בתוכנית "שבת של כדורגל" וברדיו חיפה. אנטמן, שזכתה בשמונה דאבלים במהלך הקריירה שלה ככדורגלנית, השתתפה היום באימון הבכורה ואמרה: "מרגש אותי לעבוד בנוף הגליל, מודה לירון ולגיל על ההזדמנות. מקווה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולסייע למועדון לעלות על דרך המלך".

איריס אנטמן, קורס פרו
האישה היחידה בישראל שמשמשת כעוזרת מאמן בכדורגל הגברים. איריס אנטמן | ברני ארדוב

המנכ"ל גיל ברעם: "אנו מקבלים את איריס בהמון אהבה ובכבוד, יש לה קילומטראז מרשים בכדורגל הנשי ואני מאמין שהיא מסוגלת להביא את האיכויות שלה גם לכדורגל הגברי. מאחל לה ולנו המון הצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי