ברעננה חוששים: ינקו מתקשה לחזור לאימונים

| צילום: איתן הנסברגן

השוער יעבור בדיקה נוספת ולאחר מכן יוחלט האם הוא זקוק לניתוח

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה חוששים שהשוער אריק ינקו ייאלץ להיעדר לתקופה ארוכה יותר ממה שחשבו. ינקו אמור היה לשוב לאימונים בימים הקרובים, אבל מתברר שהו עדיין סובל מכאבים בכתפו. 

השוער יעבור בדיקה נוספת ורק לאחר מכן יוחלט האם הוא יחזור לפעילות או שייאלץ לעבור ניתוח. בשלב זה ינקו ייעדר גם מהמשחק במחזור הקרוב נגד בני יהודה. חיים סילבס ייאלץ להסתדר גם ללא רנה מיחליץ', שהורחק אתמול (שבת) ב-2:2 נגד הפועל חיפה ואלי בבייב המוצהב. עדי נמני שלא שהיה חולה בסוף השבוע , יחזור להרכב. 

שחקנים בקבוצה אמרו כי ניצלו בנס מהפסד להפועל חיפה לאחר שהובילו כבר 0:2 וציינו לשבח את יכולתו של השוער עומרי גלזר. "עוד לא החלטתי אם אני מרוצה או לא, אבל אם להיות כנה ואמיתי איך שהתפתחה המחצית השנייה אנחנו יכולים להיות מרוצים מתיקו", אמר חיים סילבס בסיום.  

מאמן רעננה המשיך: "צריך לבדוק למה זה קרה לנו ולדאוג לא לחחזור על טעויות. אנחנו עדיין קבוצה קטנה, אבל אני יודע מה יש לי בידיים". 

שניר שוקר שכבש את אחד השערים הוסיף: "חבל שאיבדנו שתי נקודות, הלכנו קצת אחורה, והם חזרו מגול מקרי. היינו צריכים ללחוץ אותם גם שהובלנו 0:2. שבוע הבא מול בני יהודה נקווה שנשחק כמו במחצית הראשונה כדי שנוכל לעשות תוצאה טובה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי