ישינובסקי: "לא מבין למה מתייחסים אליי ככה"

אבי לוזון. אין רגע דל
אבי לוזון. אין רגע דל | צילום: אסף קליגר

מאמן הכושר של מכבי פ"ת התפטר אחרי סוגיית פנסיה. גורם: "יקבל כל מה שמגיע לו"

(גודל טקסט)

כנראה שבמכבי פתח תקווה לא מצליחים למצוא רגע של שקט. דווקא אחרי שני הניצחונות הרצופים והרגיעה במועדון ובעיקר בסוגיית בן שמעון, סיפור חדש במועדון.

 

מאמן הכושר שלמה ישינובסקי, אשר עבד במועדון כבר קרוב לעשור, הגיש את התפטרותו למועדון כבר לפני חודש בשל תלונותיו על הלנת שכר ופגיעה בפנסיה. למרות זאת השתכנע על ידי גורמים בהנהלה ובראשם שינו זוארץ להישאר בתפקידו אך כשראה שתלונותיו לא נושאות פרי, החליט להפסיק להגיע לאימוני הקבוצה לאלתר. יש לציין, שמהאימונים האחרונים שנערכו היום ואתמול, נעדר ישינובסקי עקב מחלה.

 

 

בשיחה עם ספורט1, העיד ישינובסקי על טענותיו: "העובדות הן שהגשתי מכתב התפטרות כבר לפני חודש ומכיוון שלא ראיתי שיש תזוזה מהכיוון שלהם החלטתי לעזוב. לאימוני השבוע לא הגעתי בגלל מחלה. כספי הפנסיה הם רק חלק מהסיפור, אני לא רוצה לפרט אבל הרקע להתפטרות הוא כל ההתנהלות הכספית מולי. התחושה היא לא נעימה כי אני הרבה שנים במועדון וזה לא מגיע לי. היו איחורים של חודשיים במשכורות שלי וכנראה שאני מהמוקצים במועדון וזו ההשפלה הכי גדולה מבחינתי. דיברתי עם ההנהלה – שינו זוארץ ואבי לוזון וחשבתי שהדברים הולכים לכיוון חיובי".

 

ישינובסקי הוסיף: "לוזון רצה לשבת איתי ולסגור הכל אבל אני לא מרגיש טוב ונמצא בחופשת מחלה ולא כל כך יודע מה קורה בעניין. גם בן שמעון ניסה לדבר איתי ולבדוק מה עושים. כמובן שיש לי סנטימנטים למועדון אבל בצורה הזאת לא אוכל להמשיך. מבחינה מקצועית אי אפשר לומר מילה או חצי מילה, בתקופתי הקבוצה הגיעה להישגים הכי גדולים, לאירופה בקדנציה קודמת ועכשיו לפלייאוף העליון. יש לי קבלות על העבודה שלי ואני לא חושב שאני ראוי ליחס כזה. אני לא מבין למה במועדון מתייחסים אליי בצורה הזו, אני לא מוכן להתנהלות הזו ואלך הביתה. הגיעו מים על נפש ואני מוכן גם לוותר על פרנסה".

 

גורם בכיר בהנהלת מכבי פתח תקווה מסר בתגובה: "קיבלנו את התפטרותו ומאחלים לו בהצלחה. כל מה שמגיע לו עד השקל האחרון ועד היום כולל משכורת נובמבר הוא יקבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי