"לא דיברתי עם אף אחד ברומניה, מחויב להפועל"

פינטילי במדי סטיאווה. מבוקש במולדת
פינטילי במדי סטיאווה. מבוקש במולדת | צילום: Gettyimages

פינטילי הכחיש פרסומים לפיהם הוא בדרך לסטיאווה בוקרשט

(גודל טקסט)

לאור הפרסומים בתקשורת הרומנית לפיהם הוא מבוקש בשורות האלופה סטיאווה בוקרשט, הבהיר מיחאי פינטילי להנהלת הפועל תל אביב כי לא שוחח עם אף קבוצה או כל גורם ברומניה או בכל מקום אחר. "אני גאה להיות הקפטן של הפועל ת"א ואני מחויב בכל ליבי למועדון, לקבוצה, להנהלה ולאוהדים.  כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה ואני לא מתעסק בשום דבר אחר. יש לי חוזה בקבוצה ואין לי שום רצון לעזוב", אמר פינטילי. 

 

הבעלים של המועדון, ג'יג'י בקאלי, אמר לעיתון פרו ספורט כי הוא מעוניין להחזיר את הקשר, שזכה אצלו בשתי אליפויות בעונות 2013 ו-2014, רק אם יצליח לבוא עם הכרטיס שלו, כלומר ישתחרר בעצמו וללא תמורה מהפועל תל אביב.

 

 

בקאלי פועל נמרצות לקראת ינואר משום שקבוצתו מדורגת רק חמישית. הוא זרק את המאמן מירל ראדויו שלא היה לו רישיון לאמן מטעם פיפ"א (דומיטרו דומיטריו היה המאמן הרשמי) ומינה במקומו את לורנצו רגנקאמפ מליטקס הבולגרית. אם כי הבולגרים רוצים עליו פיצוי.

 

רגנקאמפ, בעלה של סוכנת השחקנים אנה מריה פרודן, אימן את סטיוואה באותן עונות וזכה בשתי עונות. בנוסף החתים שלושה שחקנים מצ'חלול ב-150 אלף יורו. העיתון "פרו ספורט" אף הכליל את פינטילי בהרכב הרצוי למאמן החדש לקראת החלק השני של העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי