אבוקסיס: הבעיה היא לא בי, לא הייתי הולך בעצמי

אבוקסיס
אבוקסיס | צילום: עדי אבישי

המאמן שפוטר מבני יהודה: "באווירה שנוצרה לא היינו מנצחים את הנוער"

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס פוטר מבני יהודה במהלך שכולם ציפו לו, גם הוא. חילוקי הדעות עם הבעלים משה דמאיו, פרשת האחים צעירי והלחץ האדיר מצד הקהל גרמו למהלך. בראיון לתכנית הספורט של 103FM המאמן פתח את כל הקלפים: "חבל שזה הגיע לאן שהגיע, אני מתנצל. הבעלים מחליט מה שהוא רוצה, רק אמרתי שיעמוד מאחורי זה". 

"המהלך הזה הפך את כל האוהדים נגד הקבוצה", התייחס אבוקסיס לפרשת צעירי. "אמרתי שזו החלטה של ההנהלה ולא החלטה מקצועית. מה הייתי אמור להגיד? או זה או שהייתי יוצא מטומטם ואומר שזו החלטה מקצועית. אוהד קדוסי לא היה בתכניות שלי מפתיחת העונה. בגלל הטיימינג של המקרה ובגלל שהוא לא חיבק את יוסי או דמאיו, היה לתקשורת על מה לרוץ". 

"למה זה התפוצץ רק עכשיו? זו השאלה הכי טובה ששמעתי", הגיב המאמן היוצא. "לפעמים צריך להחליק ולעגל, אבל יש דברים שאין אפשרות לעגל אותם. היו דברים שכיסיתי על המערכת כדי שלא ייצאו, אבל יש דברים שהייתי יוצא לא אמין כלפי האוהדים. מהתחלה אמרתי שהנושא הוא לא מקצועי וזה עניין של ההנהלה, שיכולה אגב לעשות מה שהיא רוצה. אני רק לא מוכן לקחת את זה עליי, איך השחקנים היו מסתכלים עליי אחר כך?".  

כשנשאל מדוע לא עזב מיוזמתו, השיב אבוקסיס: "לא הייתי מתפטר כי אני לא יצרתי את הבעיה. ברגע שלא הייתה בעיה מקצועית, אז הייתי נשאר. זו הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגת העל אי פעם. אני יכול לשמוע דעות של כולם והאיש היחיד שאני יכול לשתף אותו בהחלטות מקצועיות הוא יעקב אסייג, אדם ישר ואדם אמיתי. יש בעלים שאוהבים להשמיע דעות. אני אוהב לשמוע דעות, אבל בסוף מתקבלת ההחלטה שלי". 

"אני רוצה לשמור על כבוד המערכת, אני לא מאלה שמלכלכים על המקומות שהוא התפרנס מהם", הדגיש אבוקסיס, והוסיף: "באווירה שנוצרה לא היה אפשר לנצח את הנוער. הפגישה האחרונה נערכה בערך במשך 300 שניות, לא שישים. זה בא מצדו של הבעלים. הוא החליט ואני מכבד את ההחלטה. אני בסך הכל מפוטר 5-6 שעות, לא יודע מה אני רוצה. אני מאוד אוהב את הכדורגל ואת האימון, אני לא חושב שאני בגיל שאני צריך מנוחה. נחכה ונראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי