גיא לוי: "מבקש מכל הגורמים להוריד את הלהבות"

לוי. מקווה שהיריבות תישאר ספורטיבית
לוי. מקווה שהיריבות תישאר ספורטיבית | צילום: עדי אבישי

המאמן לקראת בית"ר ירושלים: "מבטיח שתראו את הפועל ת"א טובה יותר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחקה בשבת מול בית"ר ירושלים.  דובר הקבוצה, רותם גרוסמן, הודיע כי אם תנאי מזג האויר יאפשרו יערך טקס פרידה מקפטן הקבוצה לשעבר שי אבוטבול. בנוסף, הוא שלח מסר למחנות שני האוהדים לשמור על התנהגות ספורטיבית ללא אלימות ביציעים ומחוץ למגרש.

 

"אני מבקש מכל הגורמים בדבר להוריד הלהבות ולא ללבות את האש, הבקשה מופנית גם לתקשורת", פתח גיא לוי. "לגבי היריבות אני מקווה שהיא תישאר יריבות ספורטיבית בלבד. אני בקבוצה כחודש ובהתחלה לא ידעתי לאן אני מגיע. היום אני נמצא במצב אחר ויודע יש לי ביד מבטיח שבסיבוב הזה תראו הפועל טובה יותר.

 

 

"בית"ר ירושלים שונה מעונה שעברה, היא לא אותה קבוצה שאימנתי. היא קבוצה מצוינת,  אבל אני מבטיח שנעלה בהרכב החזק ביותר ונבוא לנצח. סיימתי שם בצורה יפה ולא המשכתי כי פשוט זה לא הסתדר. אני במקצוע 25 שנה ויודע מה הם חיי המאמן".

 

"יהיו שינויים בינואר אני לא אתן שמות מי על הכוונת להגיע ומי מועמד לעזוב. הקהל של הפועל ת"א הוא נכס וגם בתקופות קשות יותר הוא עמד מאחורי הקבוצה וטרם להישארותה בליגה. אני לא רואה סרט בו הקהל ייצא נגד הקבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי