מכבי ת"א תחליף שניים או שלושה זרים בינואר

מאכזב. מיטרוביץ'
מאכזב. מיטרוביץ' | צילום: עדי אבישי

ראדוניץ' ישוחרר, איגיבור ומיטרוביץ' המאכזבים גם כן על הכוונת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לשינוי פני הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, בעיקר על ידי החלפתם של חלק מהשחקנים הזרים. במועדון הגיעו לתובנה כי במצבו הנוכחי של שוק השחקנים הישראלי אין אפשרות ליצור שינוי במערך הכוחות מול הפועל באר שבע באמצעות החתמת שחקנים מליגת העל או מהליגיונרים באירופה.

 

לראשי מכבי ברור כי לבאר שבע יש יתרון בגזרת השחקנים הזרים, והוא עשוי להכריע בסיום העונה את גורל האליפות ולנפץ את החלום להשתתף פעם נוספת במוקדמות ליגת האלופות. בגזרתו של המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף, פועלים להנחית בסגל שניים או שלושה זרים חדשים בעמדות החלוץ המרכזי, במקומו של דיאן ראדוניץ' וכמו כן בעמדות הקשר האחורי ומרכז ההגנה.

 

 

שני המועמדים לעזוב הם ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגיבור שמאכזבים העונה הן בליגת העל והן במשחקים באירופה, בהם כלל לא תרמו כלל מקצועית. בניגרי ישנה התעניינות ממספר מועדונים באירופה והצהובים לא יעמדו בדרכו אם יציג בפניהם הצעה קונקרטית.

 

לא יעמדו בדרכו. איגיבור (AFP)

 

במועדון מודעים לכישלון במסגרת האירופית, שנבע בעיקר בשל הבחירה הלא טובה של שחקני הרכש הזרים, שהובילה לכך שהקבוצה שיחקה ברוב המשחקים רק עם שניים או שלושה זרים.

 

לאחר סיום המשחקים במסגרת האירופית וההדחה גם מגביע הטוטו, בקרית שלום לא יתלוננו יותר העונה על עומס משחקים. מן העבר השני, מיעוט המשחקים הצפוי עד לסיום העונה והסגל הרחב עשויים ליצור תסכול בקרב שחקנים רבים שימעטו לראות דקות משחק. השחקנים עצמם ישובו להתאמן לפני הצהרים לקראת משחק החוץ ביום שני בדוחא נגד בני סכנין (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-20:15)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי