רוני לוי ימשיך להעניק קרדיט ללביא וריאן

רוני לוי סומך עליו. לביא
רוני לוי סומך עליו. לביא | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה רוצה לנקום בבני יהודה: "הסטירה מהם יושבת בראש"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח מחר את הסיבוב השני במשחק חוץ באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-15:00), עם הזיכרונות מהמשחק באצטדיון סמי עופר בו הפסידה 3:0 לקבוצה מהשכונה.

 

המילה שנשמעת יותר מכל בכפר גלים היא "המשכיות". לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים מעוניינים הירוקים לרשום ניצחון רביעי, להמשיך לטפס במעלה הטבלה וגם לצבור ביטחון לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה

 

 

המאמן רוני לוי מתכוון להמשיך ולתת קרדיט להרכב שניצח במחזור האחרון 2:4 את הפועל חיפה. פירוש הדבר הוא שנטע לביא ואיסמעיל ריאן ימשיכו לקבל את חולצת ההרכב הראשון ואילו הקפטן יוסי בניון וחן עזרא ימשיכו להמתין על ספסל המחליפים.

 

זכרונות רעים. בני יהודה חוגגת בחיפה (ערן לוף)

 

בחיפה בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בשכונת התקווה, וברור שהמשימה לא תהיה פשוטה עם מינויו של המאמן החדש יוסי מזרחי ורצונם של השחקנים להרשימו. הקבוצה צפויה ליהנות מעידוד של 6,00 ירוקים ביציעים, שזו הכמות שהמשטרה אשרה למכירה.

 

"קיבלנו סטירה מצלצלת מבני יהודה במחזור הראשון, היא יושבת טוב מאוד בראש שלנו והיא השפיעה מאוד על פתיחת העונה הרעה שלנו", סיפר אתמול רוני לוי בטורניר החנוכה לזכרו של דודי הללי. "יש לנו הזדמנות ליצור רצף". לגבי הטורניר עצמו אמר המאמן: "מדובר בטורניר מאוד מכובד שמתקיים כבר עשר שנים. הכרתי את הללי ועושים לו כבוד גדול מאד פה".

 

ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ', אוראל דגני, דקל קינן, מרק ואליינטה, טאלב טוואטחה, נטע לביא, איסמעיל ריאן, ניקולה דרינצ'יץ', לודביק אוברניאק, אלירן עטר, גלנור פלט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי