רן בן שמעון צפוי להשיב את כליבאת ויעקובוביץ' להרכב

יקבל שוב הזדמנות. כליבאת
יקבל שוב הזדמנות. כליבאת | צילום: אסף קליגר

המאמן: "מעדיף לשכוח מהניצחון על הפועל ת"א, מאוכזב מהדרך בה הושג"

(גודל טקסט)

בתום סיבוב ראשון מוצלח אותו סיימה במקום הרביעי עם 22 נקודות, מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ מחר (18:30) נגד האחרונה בטבלה מכבי נתניה. הקבוצה תשאף באופן טבעי להגדיל את רצף הניצחונות שעומד על שלושה ניצחונות ליגה וארבעה בכל המסגרות, ובכך להרוויח שקט לקראת הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו, שייערך ביום שלישי באצטדיון הי"א באשדוד.

 

למרות מצבה הקשה של היריבה, בפתח תקווה מסרבים לזלזל: "נתניה היא חיה פצועה שצריכה את הנקודות וזה הכי מסוכן לנו, אבל גם לנו יש את המטרות שלנו: אנחנו רוצים להמשיך את רצף הניצחונות ורוצים שהסיבוב השני יהיה לא פחות טוב מהראשון".

 

 

מאמן הקבוצה רן בן שמעון חרג ממנהגו ולא עבר עם שחקניו על הטעויות מהניצחון בשבת שעברה על הפועל תל אביב. המאמן אמר לשחקנים: "התוצאה הייתה הדבר היחידי הטוב מהמשחק, נתתם את כל הלב אבל אני מאוכזב מהדרך. אני מעדיף לשכוח מהמשחק הזה ולהסתכל על המטרה הבאה: אנחנו צריכים לברוח מהפלייאוף התחתון".

 

למרות הניצחון, בן שמעון לא היה מרוצה. שחקני פ"ת חוגגים בבלומפילד (דני מרון)

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אהוד בן שושן, מאמן הכושר החדש, יחל בעבודתו כבר היום. המועדון ערך אתמול טקס הדלקת נרות במתחם האימונים ביחד עם כעשרים מאוהדי הקבוצה.

 

בגזרת ההרכב, לרשותו של בן שמעון יעמוד סגל מלא והוא צפוי לערוך שני שינויים ממשחק הניצחון בבלומפילד בשבוע שעבר: מוחמד כליבאת יחזור להרכב לאחר תקופה לא קצרה, ויחליף את דור חוגי ואילו יובל יעקובוביץ' יחליף את גידי קאניוק.

 

הרכב משוער: צחי גיגי, דור אלו, עומר דנינו, קסאביא תומא, אליסון דוס-סנטוס, נאור פסר, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, יובל יעקובוביץ', עידן שמש, מוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי