מונונגה וגיגי התעמתו והושעו: "אירוע חמור"

מונונגה. משלם את המחיר
מונונגה. משלם את המחיר | צילום: מני בן ארי

ויכוח בין הקפטן לשוער כמעט גלש לפסים פיזיים. לא ישחקו מול נתניה

(גודל טקסט)

נראה שבמכבי פ"ת לא יכולים להשלים שבוע אחד שלם של שקט. לאחר פרשת רן בן שמעון וסאגת מאמן הכושר, כעת הגיע תור השחקנים לייצר את חוסר השקט. במהלך האימון האחרון שנערך אמש לקראת משחק החוץ הערב בנתניה (18:30), אירע עימות בין הקפטן ג'ו מונונגה והשוער צחי גיגי, שהוביל להשעייתם של השניים מהסגל.

 

"לאחר אירוע שהתרחש אתמול אחרי האימון, שכמעט וגלש לפסים פיזיים, הוחלט להשעות את שני השחקנים ולתת להם קנס כספי גדול", נאמר בהודעה רשמית של מכבי פ"ת. "המועדון רואה בחומרה מעשה מסוג זה ולא יעבור על כך לסדר היום. בכלל, אירועים מסוג זה לא מקובלים במועדון ויטופלו בהתאם".

 

 

העימות שהחל בצחוק, גלש לוויכוח רציני יותר שכלל זריקת חפצים ואף כמעט למגע פיזי, אך שחקנים שהיו במקום הפרידו בין השניים ומנעו את התלקחות היצרים. בן שמעון לא נכח בקרבת מקום בעת האירוע, ורק לאחר שנודע לו על הדבר החליט להשעותם. "היה פה עימות ולמרות שצריך לייצר כאן שקט, זה מקרה שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום", אמר אחד השחקנים. יש לציין, שבמכבי פ"ת ניסו לשמור את הפרשה בדלתיים סגורות, אך הפרשה יצאה החוצה.

 

השניים, שכאמור ייעדרו מהמשחק היום, יעמדו גם לוועדת משמעת בתחילת השבוע ומי שיפתחו במקומם בהרכב הם גידי קאניוק ואיתמר ניצן. עבור גיגי ההשעייה מגיעה בתזמון רע במיוחד מאחר והוא נמצא בתקופה מצוינת ושומר על שער נקי בארבעת המשחקים האחרונים. כעת מי שיפתח בשער ויחזור לרוטציה הוא איתמר ניצן, אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק. אביב אבועזיז יהיה השוער השני. מעניין יהיה לראות כיצד ישפיע האירוע על המאבק על אפודת השוער הראשון במכבי פ"ת. 

גיגי. דווקא בתקופה טובה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי