לביא וריאן פותחים, צעירי ב-11 של מזרחי

לביא. רוני לוי מאמין בו
לביא. רוני לוי מאמין בו | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה עם אותו הרכב שפתח בדרבי. קשר בני יהודה שב מהשעייה ישר להגנה

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח היום את מכבי חיפה במשחק שיפתח את הסיבוב השני והמחזור ה-14 בליגת העל (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-15:00), בשחזור של המפגש הראשון של העונה אותו הירוקים רוצים, אך לא יכולים, לשכוח.

 

ב-22.8 הם אירחו את הכתומים וספגו מהם 3:0 מוחץ וכואב, שבעקבותיו הדרדרו היחסים בין רוני לוי לאלירן עטר והחלוץ כמעט עזב את הקבוצה. חיפה המשיכה להתקשות בליגה ורק חודש וחצי לאחר מכן רשמה ניצחון ליגה ראשון. בצד השני, פתיחת העונה הייתה לא רעה, בהינתן התקציב הנמוך של הקבוצה מהשכונה.

 

 

אך שלושה חודשים וחצי אחרי, והיוצרות די התהפכו. אחרי ה-2:4 היוקרתי בדרבי בשבוע שעבר, מכבי חיפה עם שלושה ניצחונות רצופים והתברגה לשישייה הראשונה בטבלה. בעוד בני יהודה נפרדה מיוסי אבוקסיס והחתימה את יוסי מזרחי שיערוך בכורה.

 

רוני לוי ממשיך עם אותו הרכב שניצח את הפועל חיפה, כולל נטע לביא ואיסמעיל ריאן הצעירים בקישור. גליינור פלט ואלירן עטר בהתקפה.

 

הרכבים:

 

בני יהודה: דלה אינוגבה, איציק עזוז, בן צעירי, סארי פלאח, דן מורי, רז מאיר, תיירי דובאי, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, ג'וד נוורו

 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אוראל דגני, דקל קינן, מרק ואליינטה, טאלב טוואטחה, נטע לביא, איסמעיל ריאן, ניקולה דרינצ'יץ', לודביק אוברניאק, אלירן עטר, גליינור פלט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי