"אפשר להגיע לפלייאוף העליון עם יוסי מזרחי"

מזרחי מודה לקהל. יוביל לחלק העליון?
מזרחי מודה לקהל. יוביל לחלק העליון? | צילום: אלוני מור

בבני יהודה החמיאו למאמן, בלדוט: "הביא ניסיון". חיזוק על הפרק בינואר

(גודל טקסט)

בבני יהודה קיבלו בסיפוק את ה-0:0 נגד מכבי חיפה ובעיקר מהסיבה שהקבוצה שמרה על רשת נקייה בזכותו של השוער הניגרי דלה אינוגבה שזכה למחמאות בשל עצירות גדולות ובעיקר הבעיטה של חן עזרא בתוספת הזמן.

 

שחקנים בקבוצה נגשו לשוער ואמרו לו כי ביכולת הזו, הקבוצה תוכל להתברג בחלק העליון. אסי בלדוט ששב להרכב לאחר פציעה של חודש וחצי אמר: "תיקו משקף את תוצאת המשחק למרות שמכבי חיפה שלטה. מזרחי הביא לקבוצה ניסיון ורוח חדשה, אנחנו נלמד את המאמן והוא אותנו ובהמשך נשתפר ונחזור לנצח".

 

 

מזרחי לא דרש להביא שחקני חיזוק לקבוצה כשחתם על חוזהו, אך בבני יהודה מודעים לחשיבות חלון ההעברות והרצון הוא לצרף שחקן או שניים. במועדון ובונים על משחק הגומלין ביום רביעי בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה (1:1) שיכניס למועדון כחצי מיליון שקל אם בני יהודה תעבור לשלב חצי הגמר.

 

גורם בבני יהודה אמר: "יוסי מזרחי הוחתם לא כדי להציל את הקבוצה מירידה לליגה הלאומית, כולנו מאמינים שאפשר להיות במאבק על הפלייאוף העליון ונעמיד קבוצה שתאבק על החלק העליון בטבלה".

 


דמאיו מברך את איינוגבה (אלוני מור)

 

בקבוצה נערכים במקביל למשחק נגד הפועל עכו שמתחת לקו האדום. הבלם דן מורי והחלוץ רז מאיר שנפצעו לא ישחקו בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי