כליבאת מאוכזב: "אנחנו צריכים לתת יותר"

|

בפ"ת קיבלו מרגשות מעורבים את התיקו נגד נתניה. חלוץ אמור להגיע בינואר

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה קמו הבוקר (ראשון) בתחושות מעורבות לאחר התיקו המאופס אתמול במשחק החוץ מול מכבי נתניה. 

מצד אחד הקבוצה לא הצליחה לנצח וקטעה רצף של שלושה ניצחונות ועוד מול האחרונה בטבלה, אך מצד שני במועדון מודעים ליכולת הפחות טובה שמציגה הקבוצה: "היינו יותר טובים משבוע שעבר אבל זה עדיין לא מספיק. למרות זאת היינו צריכים לנצח אך מצד שני שמרנו משחק רביעי רצוף בליגה על שער נקי" אמרו במועדון. 

גם רן בן שמעון שוחח בסיום עם שחקניו ואמר להם: "היה משחק קשה וזו תוצאה לא טובה. אני שמח שלא ספגנו אבל חייבים לשפר את הדיוק."

ג'ו מונונגה וצחי גיגי שוחחו אתמול בבוקר בטלפון לאחר התקרית שארעה ביום שישי באימון ואף ישבו יחד במשחק. בקרב השחקנים יש כעס גדול מאוד על כך שהסיפור הודלף: "אנחנו בינינו החלטנו לשמור על זה. זה גם דבר שקורה בכל קבוצה. הרבה אנשים היו בחוץ ומישהו מביניהם עשה את זה. בכל מקרה נראה שעכשיו זה לא יעבור במועדון בשתיקה". 

רן בן שמעון. רגשות מעורבים אחרי התיקו בנתניה (אסף קליגר)

איתמר ניצן חזר אתמול לשער לאחר תקופה לא קצרה והוכיח שבפתח תקווה יש שני שוערים מצויינים: "גם איתמר כמו צחי שוער מצויין ולקח כדור גדול אתמול. חבל בשביל צחי כי הוא היה בתקופה מצויינת" הוסיפו במועדון. 

זה לא סוד שבקבוצה מאוכזבים מאוד וכאמור ירצו לצרף חלוץ בינואר, שככל הנראה יהיה זר על חשבונו של מינדאוגס פאנקה. ביום שלישי תשחק הקבוצה את משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה במשחק שייערך באשדוד, עקב שזרוע במושבה. 

שחקני מכבי פתח תקווה. צריך לדעת לשחק נגד קבוצת תחתית  (אסף קליגר)

מוחמד כליבאת, סיכם את המשחק: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות מאוכזבים. ידענו מלכתחילה שיהיה לנו משחק קשה במגרש קשה. ידענו שזה יהיה משחק שיוכרע על הדברים הקטנים לפה או לפה. צר לי שלא הצלחנו להכריע את המשחק, אבל שאפו לשחקנים שעשו עבודה מצויינת וצריך להסתכל קדימה. אנחנו יודעים שיהיו משחק כאלה נגד קבוצות שבאות להסתגר וישחקו על מתפרצות וצריך להתאים את עצמנו. במשחקים הבאים אני מקווה שהשערים ייכנסו".

על הבעיה בחלק ההתקפי: "אני לא חושב שזה נכון. כבשנו גם נגד בית"ר וגם נגד קריית שמונה אבל זה מסוג המשחקים שצריך להתאים את עצמך ליריבה. בליגה הזאת הפערים לא הכי גדולים, למעט שתי קבוצות ובכל משחק חייבים לבוא עם 100 אחוז מחוייבות כי ראינו איך מכבי נתניה האחרונה מצמצמת פערים. צריך לבוא מרוכזים כי עם הביטחון והמקום שאנחנו נמצאים אנחנו צריכים לתת יותר".

על המשחק בשבוע הבא נגד הפועל חיפה: "כל המשחקים בסיבוב השני יהיו קשים ובינואר עוד הקבוצות תתחזקנה. יש לנו צוות מקצועי שאני בטוח שיוכל להפיק מאיתנו עוד יותר ולהביא את הקבוצה הזאת להישגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי