מישאלוף: "במצב הזה, יהיה קשה לנו לשרוד"

מישאלוף. זקוקים לחיזוק
מישאלוף. זקוקים לחיזוק | צילום: דני מרון

כובש השער לעכו ב-3:1 להפועל חיפה הוסיף: "אנחנו חייבים חיזוק"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל עכו לאחר ההפסד אמש (שבת) 3:1 להפועל חיפה. בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה אל מתחת לקו האדום כשהיא רושמת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.


בקבוצה יודעים שכדי לשרוד, חייבים לכבוש שערים ולקחת נקודות אלא שחווץ מההתקפה, גם ההגנה לא כל כך  תפקדה, ובעכו הסבירו זאת בחסרונם של המגן ליאור לוי והקשר ברניסלב יובאנוביץ'.

 

גם המאמן ירון הוכנבוים התייחס לכך: "למרות החיסרון הובלנו, אך נוצחנו. תמיד ידענו להעריך את השחקנים שנמצאים בחלק האחורי וידענו שאם אחד מהם ייחסר זה יורגש. למרות זאת, אני רוצה לדבר רק על השחקנים שהיו ולא על אלה שאינם".


"שחקן שלא מתאמן כמה שבועות, מאבד מהחדות ומהיצירתיות שלו" אמר הוכנבוים על חזרתו של החלוץ אליאור סיידר."הוא עובד קשה מאד ואני בטוח שהוא יחזור ליכולתו הטוב".

 

כובש שער היתרון בחיפה, משה מישאלוף הוסיף: "יש לנו סגל קצר וכל שחקן משמעותי. אנחנו חייבים חיזוק. אנחנו יודעים שההנהלה עושה ימים כלילות על מנת לחזק את הקבוצה, אבל גם כך, יהיה קשה לשרוד. נעשה כל מה שצריך על מנת לעלות מעל הקו האדום. יש לנו משחק נגד בני יהודה ולאחר מכן נגד כפר סבא וכל משחק כזה הוא משחק על 6 נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי