דראפיץ': "לא אתרץ, שום דבר לא הלך לנו"

דראפיץ'. שמח על שלוש הנקודות שהשיג
דראפיץ'. שמח על שלוש הנקודות שהשיג | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר אחרי נתניה: "אולי הגענו שאננים". ראובן עטר: "הכדור לא נכנס"

(גודל טקסט)

יומיים למפגש בבלומפילד בין שתי המוליכות מכבי ת"א והפועל ב"ש, זו בית"ר ירושלים שנצמדת אט אט לפסגה ונמצאת במרחק של 4 נקודות בלבד מהשתיים.

אמנם הירושלמים לא הציגו יכולת טובה היום, אבל למזלם הם פגשו את מכבי נתניה המתקשה בחלק הקדמי – ואכן שחקניו של ראובן עטר לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת ונכנעו 1:0 בטדי.

סלובודאן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים הודה בסיום: "צריך לשכוח מאיך ששיחקנו היום. שום דבר לא הלך, לא הגענו למצבים, לא הנענו כדור –  העיקר שלקחנו שלוש נקודות במשחק כזה. אנחנו ננוח ונתכונן היטב להפועל חיפה".

"כל דבר שאני אגיד יהווה תירוץ, לא שיחקנו טוב", המשיך המאמן ולא ברח מאחריות, "אולי הגענו קצת שאננים לאחר הניצחון על באר שבע, זה לא צריך להיות ככה ואנחנו נעבוד על זה".

שמחה צהובה-שחורה בסיום (דני מרון)

עומר אצילי הוסיף בקצרה"משחק לא טוב שלנו. רצינו מאוד, אבל לא הלך. אנחנו צריכים להראות טוב יותר, עכשיו הפנים קדימה להפועל חיפה".

כשנשאל האם זו שאננות או עייפות הסביר: "זו לא שאננות. עבדנו קשה, התכוננו. אולי זו עייפות, אבל העיקר שניצחנו, זה מה שחשוב באמת. אנחנו באמת מתאמנים טוב. סלובו יעזור לנו להבין את הטעויות".

המאמן המפסיד, ראובן עטר התקשה להסביר 90 דקות נוספות ללא שער זכות: "זה מאכזב. הגענו למצבים, בעטנו לשער והכדור לא נכנס. אנחנו נצטרך להתחזק לפחות בשני שחקני התקפה בינואר. מה שבטוח, ראינו קבוצה שלא מרימה ידיים – למרות המצב הלא טוב, נלחמנו. אין מציאות בינואר, אבל מקווה שאנחנו נמצא. מעטים המקרים ששחקנים הביאו שינוי בינואר, מקווה שזה יצליח".

עטר. מעטים המקרים ששחקנים עושים שינוי בינואר 

על המצב בטבלה: "ממוצע הנקודות שלנו לא טוב, אם לא נשנה אותו אנחנו נהיה בכיוון של ירידת ליגה. היום כולם היו יכולים לראות בשידור חי שזו קבוצה שלא נראית רע. מהיום כל משחק הוא קריטי עבורנו".

דברים דומים אך אולי כואבים יותר אמר החלוץ יובל אבידור: "זה מה שחסר לנו, לשים כדור ברשת. בשלושת השבועות האחרונים אנחנו מציגים כדורגל טוב, מגיעים למצבים, אבל חסר לנו הגרוש ללירה. בית"ר הייתה ביום חלש, הם היו עייפים מגביע הטוטו והגענו למצבים, אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע".

אבידור. "בית"ר הייתה חלשה, אבל אנחנו לא מבקיעים" (דני מרון)

על ההחמצה הגדולה שלו: "אכזבה. זה מאוד קשה להיות במצב כזה, בתקופה כזו כשהכדור לא נכנס. מומנטומים צריכים להשתנות. אני מקווה שזה יקרה בקרוב מאוד. היו לי תקופות כאלה כבר בעבר והייתי גם במצבים יותר טובים. אל תשכחו שבשנה שעברה הייתי במצב גרוע יותר עם הפועל עכו. אני מאמין שמכבי נתניה תצא מזה, אסור שהקבוצות האחרות יברחו לנו".

לסיום אמר לקראת הקרב מול הפועל ת"א במחזור הבא: "אין משחק קל, מכבי נתניה מחזיקה את כל הליגה על הכתפיים. יש פה צוות ניהולי שמאמין בנו ותומך בנו ואנחנו נחזיר להם על המגרש. בסוף זה ישתנה, אני באמת מאמין בכך בלב שלם. היום לא הלך, אנחנו נעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי