גיא לוי: נלחצנו מהאדום שלהם, הגיע לנו לנצח

לא עומד עם סטופר או אקדח. לוי
לא עומד עם סטופר או אקדח. לוי | צילום: דני מרון

ראובן עטר: "כשנתחזק נכבוש יותר". ורד שהורחק: "הגיע הזמן להשתמש במצלמות"

(גודל טקסט)

72 דקות מול עשרה שחקנים לא הספיקו להפועל תל אביב, והיא סיימה את המשחק אצל מכבי נתניה בתיקו 1:1, וכמעט הפסידה.

 

"אני מרוצה שיצאנו מפיגור, אני לא בטוח שזה קרה השנה", התייחס באופטימיות מאמן הפועל ת"א, גיא לוי. "העובדה שהם ספגו אדום רק הלחיצה אותנו יותר. אני לא אתייחס לפנדל, אני לא רוצה להיות הפראייר שידבר על השיפוט אחר כך יענישו אותנו. תשכחו מזה. אין לי משהו אישי נגד השיפוט אבל חבל שזה קורה. הגיע לנו לנצח, אבל חשוב לנו שתחת לחץ הצלחנו לחזור מפיגור ולחזור למשחק".

 

 

"לא נעמוד עם סטופר או עם אקדח", המשיך המאמן בנוגע לקצב צבירת הנקודות הנמוך של קבוצתו, שהשיגה רק חמש נקודות בששת המשחקים האחרונים שלה. "כולנו רוצים לנצח, אנחנו לא יכולים לדרוש, לדרוש לדרוש, זה תהליך. אם היינו מנצחים, לא היה כאן שינוי. זה דבר שלוקח זמן ולא חודש או חודשיים. אנחנו משתדלים שהשחקנים יתקדמו וזה בהחלט קורה. הפועל תל אביב תגיע לאן שהיא צריכה להגיע. אנחנו צריכים סבלנות ולי יש סבלנות, בסופו של דבר התוצאות יהיו מצוינות. אני לא יכול לדעת כמה זמן זה ייקח".

 

"מאכזב לספוג שער מבעיטת עונשין מ-30 מטרים", הגיב מאמן נתניה ראובן עטר. החבר'ה עובדים ומשקיעים. היה לא קל עם עשרה שחקנים. הפסדנו שתי נקודות היום, לא הרווחנו אחת. נמשיך הלאה, באותו הקצב, עד שנתחיל לנצח".

 

לא בא בטענות לשחקנים. עטר (דני מרון)

 

"נמשיך באותה מחויבות. בינואר אפשר להביא שחקני התקפה ואנחנו נעשה את המקסימום עד אז", המשיך המאמן. "כאשר נתחזק אנחנו נכבוש יותר שערים. אנחנו נותנים הכל כבר מעל חודש. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים. אנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי".

 

"אנחנו רוצים להתחזק בחלק הקדמי ועוד נתחזק, מבחינת צבירת נקודות זה לא נראה טוב", המשיך ראובן עטר. "מבחינת האיכויות אין לי טענות. ניצחון אחד-שניים ונצא מהמצב הזה. כשנתחזק תהיה תחרות טובה. כל שחקני ההתקפה שפנויים הם אופציה טובה, נצטרך להכשיר אותם מהר. הבעיה שלנו היא הרבה יותר מחלוץ, אנחנו מגיעים להרבה מצבים. נתניה תשאר בליגה, ללא ספק. ניתן את הכל ונצליח לצאת מהמקום האחרון".

 

"מה שבטוח שהשופט לא רוצה לטעות כמו כל שחקן, כמו המאמנים ובעצם כמו כולם", התייחס עטר לשיפוט, לאחר שקבוצתו שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה השישית. "זה לא נכון מבחינתי לבקר אחרי המשחק את צוות השיפוט. שיפוט זה לא התחום שלי".

 

שיקול הדעת של השופט היה מוטעה. ורד בהלם עם ההחרקה (דני מרון)

 

עומר ורד, שהורחק כאמור בדקה השישית, ביקש להגיב על ההחלטה מתוך תחושה כי נעשה לו עוול: "היה מאבק לגיטימי על הכדור, אני אפילו לא יכול לקרוא לזה מאבק. היינו כתף מול כתף והשחקן שלהם החליט ליפול. שיקול הדעת של השופט היה מוטעה".

 

"טעויות הם חלק מהמשחק, גם שופטים וגם שחקנים טועים", המשיך המגן. "אני מסתכל קדימה. אני לא מבקר שופטים, יש את איגוד השופטים שיגיד את דעתו. יש כל כך הרבה מצלמות במגרש ויש מקום להכניס אותן לשיפוט. הגיע הזמן שישתמשו בזה ויבטלו לי את הכרטיס האדום. אני שחקן הגנה ואם מגיע לי אדום אני אלחץ את ידו של השופט כמו גבר".

 

משה אוחיון נשמע אופטימי מאוד: "אנחנו צריכים לנצח שני משחקים רצופים בשביל באמת לחשוב על משהו בעונה הזאת. אנחנו נתכונן למשחק הבא ונעשה הכל כדי לנצח בבית. ירדנו למחצית מאוכזבים כי היינו ביתרון מספרי ובפיגור, היה קשה נגד נתניה אבל היינו מאוחדים. משחק הבא אני מקווה שנביא נקודות. זה נשמע מצחיק כי כל שבוע אנחנו אומרים את זה. אחרי שלא ניצחנו בקרית שמונה, למרות ששיחקנו דיי טוב, הבאנו היום נקודה וזה חשוב".

 

סיראז' נסאר התייחס לשער שכבש: "תמיד כיף להבקיע, אבל הייתי רוצה שהשער יהיה שער הניצחון. התנפץ לנו החלום לנצח ברגע שקיבלנו אדום. חזרנו לשחק ב-1:1, היינו צריכים לנסות לתת גול מכל מצב. נתניה היא לא קבוצה חלשה, היה קשה לשחק מולה גם בעשרה שחקנים. 


נאסר ורייכרט חוגגים את שער השוויון  (דני מרון)

"אנחנו מאוכזבים אבל אופטימיים. לא הסתפקנו ב-1:1 רצינו שלוש נקודות, אנחנו תמיד רוצים שלוש נקודות. הם הסתגרו ברחבה והיה לנו קשה להיכנס לרחבה, אז ניסיתי מרחוק. מצפה מעצמי לתת את המקסימום לא משנה איפה אני משחק, הגעתי להפועל עם תקוות גדולות ואני ממשיך באותה דרך. יש פה פרויקט ענק עם הרבה שחקנים צעירים. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. קשה לנו בהתחלה, אבל בהמשך נעשה את זה", הוסיף הקשר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי