הוכנבוים: "אני נשאר בעכו למרות הפרסומים"

הוכנבוים. לא עוזב את העיר
הוכנבוים. לא עוזב את העיר | צילום: ערן לוף

המאמן מודה שקיבל הצעות, אך בינתיים מתרכז בניסיון לצרף שחקנים

(גודל טקסט)

בהפועל עכו היו יכולים לנשום במוצאי שבת לרווחה, לאחר שהקבוצה השיגה ניצחון ראשון 0:1 על הפועל כפר סבא, לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.


בקבוצה היו מרוצים מהניצחון, ומהעובדה שהוא הושג למרות הסגל החסר. למרות הדיבורים על מעברו של המאמן ירון הוכנבוים להפועל עפולה, הוא לא ישוחרר ויישאר בקבוצה.

 

הוכנבוים עצמו התייחס לכך: "היו לי הצעות משתי קבוצות בליגה הלאומית, אבל אני נשאר בעכו ובכלל לא מתייחס לפרסומים. ההנהלה כאן מדהימה ונותנת את כל הכלים הדרושים כדי לעבוד. אני אומר שוב, אני נשאר".

 

מאמן עכו הוסיף: "ניצחון על קבוצה טובה מסודרת ומאורגנת, זה לא דבר מובן מאליו. מגיע שאפו גדול לשחקנים. ראיתי את כפר סבא בסמי עופר וידעתי שהם יופתעו אם נלחץ אותם על כל המגרש. הנעת הכדור שלהם לא הייתה טובה, ואנחנו מצידנו, עשינו את העבודה שלנו. גם במחצית הראשונה היינו יותר טובים, והגיע לנו לנצח", סיכם הוכנבוים.

 

בקבוצה ינסו לקדם השבוע את עסקת העברתם של הקשרים גיא דיין ושלומי חנוכה מהפועל עפולה בהם מעוניין המאמן ונראה שהם מתקרבים לקבוצה. גם מספר חלוצים זרים אמורים להגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה.


"אנחנו מאושרים מהניצחון, חזרנו לחיים. כל אחד נתן מעצמו 200 אחוז", אמר הקשר דור כוכב והוסיף: "לפי האימון המסכם, חמישה שחקני הרכב כלל לא היו אמורים לשחק, אבל הם באו כמו גברים, קיבלו זריקות, ולמרות כאבים עזים שהיו להם, נתנו מעצמם הכל. גם לדני עמוס מגיע קרדיט, הוא נתן משחק גדול ועזר לנו. אם נשחק כמו ששיחקנו בכפר סבא, נשאר בליגה", סיכם הקשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי