גורם במכבי פ"ת: "אנחנו נאיבים, אין דברים כאלה"

איבדו נקודות יקרות. שחקני מכבי פת
איבדו נקודות יקרות. שחקני מכבי פת | צילום: אריק שמואל

אכזבה גדולה במלאבס בעקבות התיקו מול בני יהודה. מקאס יוחתם?

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת קמו לבוקר מתסכל מאוד לאחר תוצאת התיקו אמש מול בני יהודה (1:1), שהובילה למשחק שלישי רצוף ללא ניצחון והשני מביניהם בו הקבוצה משמיטה יתרון.

 

בקבוצה יודעים כמה המשחק אמש היה משחק צומת להמשך העונה ויכול היה לפתוח פער בקרב על הכרטיס על הפלייאוף העליון: "אנחנו נאיבים שאין כאלה דברים. במקום לבוא בשקט לקראת בית"ר ובמצב רוח טוב, אנחנו צריכים סתם להתבאס", אמרו במועדון.

 

 

"רק נקווה שבסופו של דבר לא נבכה על התיקו הזה כי זה משחק שהיה שלנו והיינו חייבים לקחת. רעננה וק"ש משחקות נגד המובילות, בני יהודה יריבה שלנו על הכרטיס, פשוט חבל, אין מילה אחרת", הוסיפו גורמים.

 

בחדר ההלבשה בסיום המשחק הייתה אכזבה גדולה ובינם לבין עצמם השחקנים ניסו להבין איך הקבוצה הצליחה לאבד משחק בו הובילה והגיעה לכ"כ הרבה הזדמנויות. רן בן שמעון בחר הפעם לא לדבר עם שחקניו.

 

בן שמעון. לא שוחח עם שחקניו הפעם (דני מרון)

 

בקבוצה מודעים לעומס בשבוע הקרוב כאשר הקבוצה תשחק גם ברביעי בחצי גמר גביע הטוטו וגם בשבת וינסו להכשיר את הפצועים אליסון דוס סנטוס ועידן שמש. גם צחי גיגי צפוי לעבור בדיקה ובהתאם לכך לנסות לחזור להתאמן. בעיית הכיבוש והיצירתיות בחלק הקדמי אמש רק הגדילה את הצורך בחיזוק לקראת חלון ההעברות של ינואר שייפתח בעוד כשבוע וכאמור הקשר-חלוץ אלכסנדר מקאס צפוי להגיע למבחנים ואם ירשים יוחתם במקומו של פאנקה.

 

גיא מלמד, שכבש את השער היחיד במשחק, סיכם: "הרגשה של לגמרי הפסד. אנחנו עצובים כי זה משחק שהיינו חייבים לקחת בו את שלושת הנקודות, שיחקנו יותר טוב והם בקושי הגיעו נגדנו למצבים. זה מאוד כואב לקבל את הגול הזה".

 

על אובדן היתרון שבוע שני ברציפות: "אני חושב שהבעיה המרכזית היא ניצול מצבים כי אנחנו כן משחקים טוב. זה טבעי שאנחנו הולכים אחורה כשאנחנו מובילים, אבל היינו צריכים לכבוש את השני ולדעת לסיים את המשחק מוקדם".

 

על היציבות בקבוצה: "היה לנו מאוד חשוב לצאת מהמשבר שנקלענו אליו. אני באמת חושב שאנחנו מציגים יכולת הרבה יותר טובה וסובלים מחוסר מזל. אני בטוח שרן יתקן את השגיאות שעשינו וניראה עוד יותר טוב בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי