מנגה, אוסטוינד ודילמוני יעברו לנתניה תמורת בארי

בארי. יעזוב לצפון בעסקה מורכבת?
בארי. יעזוב לצפון בעסקה מורכבת? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

השלושה יושאלו מקריית שמונה שתרכוש את הגמבי. גם שיימן יצטרף

(גודל טקסט)

בבוקר שלאחר התיקו המאכזב מול הפועל תל אביב (1:1), במכבי נתניה כבר מנסים לקדם את נושא החיזוק כאשר חלוץ בית"ר ירושלים, איציק כהן ומגנה השמאלי של הפועל ת"א שאף שותף אתמול, שמואל שיימן, אמורים לסכם היום בנתניה עד סיום העונה.

 

לספורט1 נודע שמעברו של שיימן לצהובים נסגר מול ראשי האדומים ושיימן צפוי לחזק משמעותית את ההגנה של ראובן עטר. גם כובש השער אמש לזכותה של הפועל, סיראז' נאסר, היה כבר עם רגל וחצי במכבי נתניה, אולם לאור כיבוש שער השיוויון אמש, עושה רושם שהעניין ירד מן הפרק.

 

 

בנוסף, מתבשלת עסקת חליפין בין מכבי נתניה לקריית שמונה כאשר חמזה בארי הגמבי יעבור לקבוצתו של חסארמה ובתמורה תקבל הקבוצה מעיר היהלומים בהשאלה את אור אוסטוינד, דייויד מנגה וחן דילמוני. הפרטים עדיין לא סוכמו סופית אך מדובר במתווה עסקה שנמצא בפרטים האחרונים. 

 

היו"ר דורון אוסידון נמצא במקביל במשא ומתן גם עם צמד חלוצים זרים שיגיעו במהלך השבוע להתרשמות בנתניה כאשר לא מן הנמנע שמעבר לעזיבתו של מאמדו סיסאיי, יתכן כי אוסדון ישקול עסקה שבמסגרתה יימכר רומאריו פירס, הקפטן שמאוד את אנשי המועדון ולא מן הנמנע שהזר הברזילאי ייחתך בקרוב מן הקבוצה.

 

בנתניה העדיפו אתמול שלא להתעסק עם השיפוט של דניאל בר נתן, אחרי שהשופט הודה כי שגה בהרחקתו של עומר ורד בדקה החמישית. היום בצהריים צפויה להתקיים ישיבת דירקטוריון מן המניין לאישור מספר עניינים בירוקרטיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי