"צריך להצדיע לזהבי, הוא תופעה בלתי מוסברת"

יעקב הילל באולפן פלאשבק
יעקב הילל באולפן פלאשבק |

יעקב הלל נזכר בשלושער של קודריצקי ז"ל ומפרגן למלך השערים הנוכחי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כשאומרים בני יהדה מול בית"ר ירושלים, קשה שלא להיזכר בהצגת היחיד של ניקולאי קודריצקי ז"ל ומה שעולל לחבורה של דרור קשטן בפברואר 1993. האוקראיני של הזהובים חגג עם שלושער גדול, ומגן העבר, יעקב הילל, שהגיע להתארח באולפן פלאשבק השבוע, עדיין זוכר.

"באנו חדורי מוטיבציה ובחדר ההלבשה יעקב אסייג וניר מנחם, ששיחקו בבני יהודה, ביקשו מאיתנו במיוחד לנצח. בסיום הם כבר אמרו לנו שכאלה חברים הם לא באמת רוצים…"

 

הילל, איש כדורגל בכל רמ"ח איבריו ניתח גם את המשחק שצפוי להיות בשבת בין שתי הקבוצות: "בבית"ר נבנה מודל מאוד יפה עם צעירים ושחקנים מנוסים. עושה רושם שבעזרת חיזוק טוב הם יכולים לדגדג את מכבי תל אביב ובאר שבע". 

הילל ששיחק גם במכבי תל אביב, הכין אותנו למשחק של הצהובים מול רעננה, וכמובן התמקד באיש המרכזי: "מה שקורה עם זהבי זה תופעה בלתי מוסברת. מה שהוא עושה זה מדהים. צריך להצדיע לו. על רעננה: "קבוצה טובה שבסיבוב הקודם ניצחה את מכבי ואני מעריך שגם עכשיו זה לא יהיה קל".

יעקב הילל באולפן פלאשבק. מצדיע לערן זהבי

הילל, הכדורגלן היחיד שזכה באליפות גם עם בית"ר ומכבי וגם עם הפועל תל אביב, סיפר על הקבוצה בה סיים את הקריירה: "יש חלל בהפועל תל אביב בין הציפיות לבין מה שקורה על המגרש. חייב להיות שינוי מנטלי ותודעתי להביא מספר שחקנים שייצבו את הקבוצה. הפועל חיפה במגמת יציבות ויהיה להפועל תל אביב קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי