בכר: "קשה, אבל מתוק". חסארמה: "הפסד אכזרי"

אוגו. עשה את בכר שמח
אוגו. עשה את בכר שמח | צילום: דני מרון

ב"ש בפסגה והמאמן מרוצה: "רוצים להישאר שם". מהדי זועבי: "כואב לי מאוד"

(גודל טקסט)

"אני עוד צריך לעכל את מה שקרה בסוף", הודה ברק בכר. מאמן הפועל באר שבע דיבר כמה דקות אחרי שג'ון אוגו העניק 1:2 חשוב מול קריית שמונה, ניצחון חשוב לקבוצה שהגדילה (זמנית) את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות. וניצחון מיוחד עבור בכר, מול האקסית.

 

"שער של אליפות? זה עוד מוקדם לדבר על זה", הסביר בכר. "אנחנו במקום שרוצים להישאר בו עד הסוף". על התוצאה כבר היה לו יותר קל לדבר: "זה הלך קשה אבל מתוק, והגיע לנו לנצח", הוסיף בכר. "נתנו מחצית שנייה טובה, היינו דומינטיים עם הרבה מצבים והגיע לנו לנצח עוד קודם. אני שמח שהתחלנו את הסיבוב בצורה טובה".

 

אפשר לא לחייך? ברק בכר מבסוט עד השמיים (דני מרון)

 

 

המאמן דאג להחמיא לדן ביטון המחליף, שבישל את שער הניצחון: "לדן יש רגל שמאל אדירה, הוא הכניס כדורים טובים וזה חשוב ששחקנים מהספסל יעשו שינוי". על משחק העונה נגד מכבי בשבוע הבא: "ביומיים-שלושה הקרובים אין מילה על מכבי ת"א, אנחנו מתרכזים רק בבית"ר ירושלים ובגביע הטוטו. נעבור אותו ונתכונן למכבי".  

 

האושר מתפרץ. אוגו מקבל "טרמפ" מוואקמה (דני מרון)

 

"זה היה הפסד אכזרי כי אני חושב שעשינו עבודה טובה", סיכם באכזבה סלאח חסארמה. "גם מבחינה טקטית, גם מבחינת המלחמה וגם מבחינת הרצון. באנו להוציא תוצאה במטרה לקטוע את הרצף. זה הכדורגל. כשאתה לא נותן, והיו לנו מתפרצות להבקיע, אז בסוף אתה מקבל".

 

קריית שמונה ספגה את הפסדה הרביעי ברצף, ומשחק שביעי ללא ניצחון, והמאמן מכיר בכך שמדובר במשבר. "אנחנו מודעים למצב הקשה שלנו ולרצף התוצאות הלא טובות. אנחנו לא מרימים ידיים ונמשיך לעבוד. נצטרך להרים את הבחורים ולעשות את העבודה כמה שאפשר עד שנצא מזה ואני בטוח שנצא מזה".

"בטוח שנצא מהמשבר" (דני מרון)

לצד השמחה האדירה בסיום, היה באר-שבעי אחד שנשם לרווחה. דודו גורש היה אשם בשער השוויון שכבש אופיר מזרחי, והוא לא הסתיר את עד כמה הוקל לו אחרי שאוגו כבש בדקה ה-93. "חיכיתי לגול השני והוא היה באוויר", הסביר השוער. "קריית שמונה הסתגרה ועשתה הגנה טובה, אבל אין מתוק מזה. בדקה ה-93, וזה היה שווה את ההמתנה".


"זה לא היה כדור קל", התייחס גורש לבעיטה של מזרחי. "ניסיתי בזינוק לשנות כיוון, הרחבה הייתה חולית וקצת נתקעתי". למזלו, אף אחד לא יזכור את הטעות הזאת עכשיו. "כל משחק אנחנו מקבלים דחיפה מהקהל", התייחס השוער לאווירה, "טרנר מביא נקודות. הקהל נותן לנו הרבה כוח וזה מלחיץ את היריבות. תצוגה מדהימה של הקהל". גורש בן ה-35 גם דאג להחמיא למקבילו הצעיר מהצד השני, מהדי זועבי הצעיר בן ה-20. "נתן משחק מצוין".

 

שמח בבירת הנגב (דני מרון)

 

ואם גורש הוא מי שנשם לרווחה, אז מהדי זועבי הוא בהחלט הדמות הטראגית הערב. השוער הצעיר, שהחליף את גיא חיימוב הפצוע בין הקורות, הציג יכולת טובה אך נכנע בתוספת הזמן ויצא בידיים ריקות.

 

"כואב לי מאוד", הודה זועבי בסיום. "שיחקנו והרגשנו טוב, ופתאום בדקה האחרונה, לפני השריקה, לקבל גול זה כואב. אנחנו קבוצה חזקה וכולם ביחד ונצא מזה". על מעמדו: "גיא חיימוב לא צריך לחשוש. כולנו ביחד וזה לא משנה מי משחק. כואב לי יותר על הקבוצה. אם אהיה שוער קבוע בליגת העל? מה שכתוב למעלה זה מה שיקרה".

 

הופעה טובה, תוצאה מאכזבת. זועבי (דני מרון)

 

חיימוב בא לנחם את מחליפו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי