"שחרור מאסיבי עלול להביא לסיום העונה"

רוני לוי. השבחים על משומר לא שרדו את החורף
רוני לוי. השבחים על משומר לא שרדו את החורף | צילום: אסף קליגר

מקורבים למכבי חיפה בביקורת על רוני לוי, שמתכנן מהפכה בינואר

(גודל טקסט)

גורמים במכבי חיפה מביעים תמיהה על מגמת השחרור המאסיבי אותו מתכנן המאמן רוני לוי עם פתית חלון ההעברות בינואר. אחרי שאייל משומר ואביחי ידין כבר שוחררו מהמועדון והתבקשו למצוא לעצמם קבוצה, עוד שישה שחקנים עושים את דרכם החוצה: ניקולה דרינצ'יץ' המושעה, טאלב טוואטחה המחוזר באיטליה, אלון תורג'מן, שחר הירש, שובל גוזלן ועטאא ג'אבר.

 

"חייבים לחשוב 100 פעמים לפני שנותנים לשחקן כלשהו ללכת", אומר מקורב במועדון, "שחרור מאסיבי עלול להביא לטלטלה שתוביל להדחה בגביע מול בית"ר ירושלים. כל הדיבורים על פלייאוף עליון והשגת כרטיס לאירופה הם דיבורי סרק. אם נפסיד בגביע תלך העונה".

 

 

המאמן רוני לוי אמנם קיבל את ההחלטה לשחרר את משומר וידין בתאום עם הבעלים יעקב שחר, אבל אסור לשכוח שאותו לוי אישר את החתמת משומר לשלוש עונות נוספות תוך כדי שהוא אומר כי מדובר "במגן הטוב בארץ". גם הדחתו של הקשר אינה ברורה לאור הסדר החזרה למועדון שערך מול שחר בקיץ.

    במקביל הירוקים רוצים להתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים, ישראלים וזרים. בין השמות שהוזכרו: ז'אורז'יניו הקשר הברזילאי של בני סכנין, איטור מונרוי, הקשר הספרדי של מכבי פתח תקוה, ושלושת שחקני קריית שמונה – המגן חן דילמוני, הקשר וובה בראון והחלוץ אחמד עאבד.

     

     

    מה דעתך על הכתבה?

    אהבתי
    לא אהבתי