ברוח החג: רואדה, פריירה ודה לוקאס התחפשו

חבל שלא הביאו גם לאצילי תחפושת
חבל שלא הביאו גם לאצילי תחפושת | צילום: בית"ר ירושלים

אווירה מחויכת באימון המסכם של בית"ר לקראת הפועל חיפה (ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

פאבלו דה לוקאס, קלאודמיר פריירה וחסוס רואדה הגיעו הבוקר מחופשים כסנטה קלאוס לאימון בית"ר ירושלים. דושאן מאטוביץ', נוצרי אורתודכסי, יחגוג את חג המולד רק בשביעי בינואר ולכן לא התחפש.

 

השלושה הביאו עמם אווירת חג נוצרית ותרמו לאימון המסכם שהתנהל בחיוכים ובמצב רוח טוב. בקבוצה זוקפים את אווירת הביחד גם לעובדה שבשבועיים האחרונים זכו כמעט כל שחקני הסגל לדקות משחק (בגלל המפגש הכפול מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו).

 

 

עם זאת למאמן סלובודאן דראפיץ' ושחקניו ברור שהיכולת מהתקופה האחרונה לא תספיק למשחק מחר (19:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) בסמי עופר נגד הפועל חיפה. "זאת קבוצה עם חלק קדמי מצוין, כל אחד מסוגל להבקיע מולנו. אם לא נשתפר נהיה בבעיה גדולה".

הרוש. ישמור את בגדי החג באפסנאות? (בית"ר ירושלים)

דה לוקאס אמור לפתוח במקומו של לירוי צעירי שהיה ב-11 מול מכבי נתניה (0:1) ולא הרשים. דניאל אסקלינג אמור להמשיך בעמדת הבלם למרות שובם של ניסו קפילוטו (החלים משפעת) וטל כחילה (סגר את ענייני החוזה) לסגל. דובב גבאי ימשיך ב-11 של דראפיץ' ויגרום לספסולו של לידור כהן שבוע נוסף. לסגל ישוב דוד קלטינס.

 

דראפיץ' דיבר באספת השחקנים על היכולת הלא משכנעת לאחרונה (למרות שהקבוצה צברה 7 מ-9 נקודות אפשרויות) ודרש יותר מחויבות ויותר חדות בניצול מצבים.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, חסוס רואדה, דניאל אסקלינג, דושאן מאטוביץ, קלאודמיר פריירה, דן איינבנדר, פאבלו דה לוקאס, עומר אצילי, דובב גבאי, ניקיטה רוקאביצה.

 

אין שינויים בהרכב הפועל חיפה מול בית"ר

 

בהפועל חיפה מרוצים מהאווירה במועדון מאז ההודעה על כך שמאיר בן מרגי יאמן את הקבוצה עד סוף העונה, אך יודעים שכדי שהעניינים לא ישתבשו שוב עליהם להוציא נקודות מהמשחק מול בית"ר ירושלים.

 

בן מרגי צפוי לפתוח באותו הרכב שסיים בתיקו 1:1 בחוץ מול מכבי פתח תקווה עם ניב אנטמן  בשער, אדריאן רוצ'ט בקישור ובחוד שלושה: מהראן לאלה, תומר סוויסה וזרקו קוראץ' שנמצאים בכושר מצויין. אושרי רואש וחנן ממן שהחלימו מפציעה יתחילו את המשחק על הספסל.

 

ההרכב המשוער:  אנטמן, דור מלול, טאדאס קיאנסקאס, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, רוצ'ט, לירן סרדל, לאלה, קוראץ' וסוויסה.

 

(טל גורן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי