ארסן ונגר המליץ לאנז'ר על אמוטו, הנבחן בק"ש

אמוטו חוגג עם מזרחי. הרוויח חוזה
אמוטו חוגג עם מזרחי. הרוויח חוזה | צילום: דני מרון

דיווח: מאמן ארסנל שיבח את הניגרי, בקבוצה הצפונית משוכנעים שהוא יישאר

(גודל טקסט)

בקרית שמונה הפגינו אמש (רביעי) שביעות רצון אחרי ה-0:3 על בני יהודה שסידר מקום בגמר גביע הטוטו וגם מענק כספי נכבד.

 

בקבוצה התלהבו מהיכולת של החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו שכבש צמד וכבר התקבלה ההחלטה להחתימו לאחר שהניגרי סיכם את תנאיו לשלוש שנים וחצי וכעת מחכים בקבוצה להשלמת המו''מ בין שירצקי לקבוצתו הניגרית כדי להחתימו באופן רשמי.

 

 

במקביל, לפי דיווחים בצרפת, מאמן ארסנל ארסן ונגר המליץ לראשי הקבוצה הצרפתית אנז'ר להחתים את החלוץ הניגרי, אך בקריית שמונה מציינים כי הוא יחתום במועדון עד סוף השבוע.

 

לגבי הנבחן השני ששותף, הברזילאי מאוריסו, עדיין לא התקבלה החלטה והוא ימשיך להבחן במועדון. כמו כן, בקבוצה נמצאים במגעים עם הקשר היהודי-ארגנטינאי, דייגו ניקולובסקי והוא עשוי להצטרף לקבוצה.

 

בנוסף במועדון ממשיכים לחפש זר נוסף שאם יוחתם יבוא על חשבונו של החלוץ דיוויד מנגה.

 


מזרחי. "אשאר פה לפחות עד סוף החוזה" (דני מרון)

 

בעקבות הדיבורים על מעברם של שחקני מפתח כמו וובה בראון ואחמד עאבד לקבוצות שמעוניינות בהם, הבהירו בקבוצה כי לפחות עד סוף העונה לא יהיו שינויים מרחיקי לכת. למעט עידו אסקברד שעבר להפועל פתח תקווה והחלוץ אוגו אוז'צקו, לא צפויים שיחרורים.

 

"כל אחד רוצה לזכות בתואר, אבל רק בסוף העונה עושים סיכומים", ציין המאמן סלאח חסארמה.

 

"ידענו שזה משחק שחשוב למועדון ולביטחון שלנו והיינו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמר החלוץ אופיר מזרחי שכבש את השער השלישי. "קריית שמונה זה מקום שבו נתנו לי את הבמה ובו פרצתי, אני מכבד את החוזה ואשאר פה כמה שצריך".

 

"אני מרגיש בכושר הכי טוב שלי ונותן הכל. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, לא הולך לנו כמו שאנחנו רוצים, יש לנו משחק חשוב בשבת וכבר עכשיו הוא נמצא בראש שלנו", סיכם מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי