גרסיה: "מקווה שכולנו נקבל הצעות מאירופה"

גרסיה. מרוצה משיתוף הפעולה שהיה לו עם יוקאנוביץ'
גרסיה. מרוצה משיתוף הפעולה שהיה לו עם יוקאנוביץ' | צילום: אודי ציטיאט

הבלם התייחס לעזיבת יוקאנוביץ', פריירה שיאמן מול רעננה: "לא אשאר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש בשבת הקרובה (16:45, ישיר בספורט1 וב-HD) את הפועל רעננה וזהו יהיה משחקה הראשון העונה ללא המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.

כידוע, הסרבי עזב לפולהאם הלונדונית ולפחות לעת עתה הותיר את הצהובים ללא מאמן ראשי על הקווים, כך שמול סילבס ינהל את המשחק עוזרו של יוקאנוביץ', חאבייר פריירה שיעזוב בשבוע הבא ויצטרף לצוות המקצועי בקבוצת הצ'מפיונשיפ.

למסיבת העיתונאים לקראת רעננה התייצבו פריירה והבלם קרלוס גרסיה, שלא יוכל לשחק מאחר שצבר חמישה צהובים.

"אני בטוח בקבוצה שלי ואנחנו מוכנים למשחק מול רעננה, אנחנו מגיעים כדי לנצח", אמר חאבייר פריירה. "זה יהיה משחק קשה. רעננה קבוצה מאורגנת שיודעת לצאת למתפרצות, אבל למדנו את הלקח בבלומפילד ואנחנו מוכנים להילחם".

"אני לא מתרשם שהשחקנים הושפעו מעזיבת יוקאנוביץ'. הם ממשיכים לעבוד ביחד, כקבוצה מאוחדת. הראינו המון איכויות במשחק האחרון", המשיך פריירה והתייחס גם לאפשרות שיהיה המאמן הראשי: "אני כאן כדי להעביר את האימונים, לא בשביל לאמן את הקבוצה. מטרתי לנהל את מכבי בתקופה הזו עד שימונה מאמן ואין לי כוונות מעבר".

אנחנו צריכים להיות מאוד מפוקסים, זה משחק קשה. נצטרך לשים את כל הארגיה במשחק החשוב הזה", אמר קרלוס גרסיה. "אנחנו חושבים רק על עצמנו ומנסים לנצח את המשחקים שלנו. אנחנו יודעים ומצפים למשחק קשה, ואני מקווה שנוכל להסתדר איתו בקלות. כל המשחקים האחרונים נגד רעננה, גם בעונה שעברה, הם עשו עבודה טובה נגדנו והיה לנו קשה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח".

הבלם נשאל אם היה עובר לאנגליה במידה שהיה מקבל הצעה וענה: "זה מוזר לעזוב באמצע עונה, אבל הייתה הסכמה בין כל הצדדים. אם כולם מרוצים אז זה בסדר, מה אפשר לומר? גם במשפחה יש בעיות וכך גם בכדורגל. בסופו של דבר מדובר בעבודה – אפשר להסכים או שלא ולהתאכזב או שלא – אבל צריך לכבד את ההחלטות של כולם ומה שאנחנו לא יכולים לעשות זה לתרץ בגלל החלטות של אחרים".

"ואם שחקנים ישראלים יעזבו בשביל אירופה?", המשיך הבלם, "אנחנו מאוד מרוצים אם מועדונים אחרים ירצו שחקנים שלנו או את המאמנים שלנו, כי זה אומר שאנחנו עושיים דברים נכון. מקווה שבסיום העונה לכל השחקנים יהיו 4-5 הצעות לעבור לאירופה. אנחנו צריכים להיות מרוצים מהעבודה של יוקאנוביץ' העונה, אסור לשכוח שאיתו עלינו לליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי