מכבי פ"ת מחפשת חלוץ מוכח שלא יגיע בהשאלה

לא הלכו אחורה אחרי היתרון. קניוק
לא הלכו אחורה אחרי היתרון. קניוק | צילום: דני מרון

חיוכים רבים במלאבס אחרי ההעפלה לגמר גביע הטוטו. קניוק: "אני רוצה גביע"

(גודל טקסט)

חגיגה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקווה, לאחר הניצחון המשכנע 0:2 על בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו, במשחק שלטענת רבים היה הטוב של הקבוצה העונה. שחקני הקבוצה שרו ורקדו במשך דקות, בין היתר בשל העובדה שהניצחון השלים למלאבס הכנסה מצטברת מגביע הטוטו של מיליון ש"ח.

 

כאשר נכנס לחדר ההלבשה האוהד מספר 1, אבי לוזון, הוא זכה לקריאות "בונוסים", והשתכנע על ידי השחקנים להעניק להם בונוס של 2,000 ש"ח, שיעלה ל-5,000 במידה והקבוצה תזכה בתוארף "כל הכבוד לאבי, הוא הפתיע מאוד והוכיח שיש מי שמעריך את העבודה הקשה שלנו" אמר אחד מהם.

 

 

מבחינה מקצועית, בקבוצה של רן בן שמעון הייתה שביעות רצון גדולה מהעובדה שבפעם השנייה העונה הקבוצה מנצחת את בית"ר ירושלים: "הוכחנו שאנחנו לא נופלים מבית"ר ואין סיבה שנהיה מאחוריהם גם בליגה. הניצחון הזה ייתן לנו המון ביטחון להמשך וזה מרגיש ששוב הכול מתחבר לנו בחזרה" נאמר.

 

"שיחקנו מצוין ואני מקווה שנביא את זה לליגה", סיפר בהתרגשות כובש השער הראשון גידי קניוק. "למדנו מהמשחקים הקודמים לא ללכת אחורה גם כשאנחנו מובילים. תודה לאל שהעפלנו לגמר גביע הטוטו שזה לא קורה כל שנה ונכוון הכי גבוה, אני רוצה גביע".

 

חגיגה גדולה במלאבס (דני מרון)

 

על היכולת הפחות טובה בליגה בחודש האחרון אמר הקשר: "אני לא מסכים שהיכולת לא טובה בליגה. בשני המשחקים האחרונים הובלנו ולא ידענו להרוג את המשחק. חטפנו גולים בדקות 82 ו-46 כך שזה לא מצביע על משהו".

 

בגזרת החיזוק, במועדון עדיין מחפשים את השחקן שיעשה את ההבדל בחלק הקדמי ונכון לעכשיו אלכסנדר מקאס, שהיה אמור להגיע להתרשמות, לא צפוי להגיע. בפ"ת מדגישים כי הם מחפשים שחקן התקפה מוכח שלא יגיע בהשאלה, ואין כל כוונה להתפשר בנושא. חלוץ אחר של הקבוצה, עידן שמש, שמחלים מפציעתו, עשוי להיות בסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת (18:30). הסיכויים שצחי גיגי ואליסון דוס-סנטוס יכללו גם הם אינם גבוהים.

 

"זה יהיה משחק קשה", התייחס קניוק לכפ"ס. " זה יהיה משחק יותר סגור יותר ונצטרך למצוא את הפתרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי