פלט: "מכבי חיפה קבוצה טובה שנמצאת בדרך הנכונה"

פלט. ביקש מחבר שייקנה לו כרטיס ונאלץ לשבת עם האוהדים
פלט. ביקש מחבר שייקנה לו כרטיס ונאלץ לשבת עם האוהדים | צילום: ערן לוף

ההולנדי אמר לקראת הפועל ב"ש: "טעיתי כשישבתי עם הקהל שלהם"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום אימון בוקר ומסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל באר שבע ביום שני, כשנציג המועדון היה החלוץ גליינור פלט, שבעברו שיחק בהפועל ב"ש ואף ישב עם אוהדי הקבוצה במשחקם בבלומפילד מול מכבי ת"א.

"באר שבע קבוצה טובה מאוד. היא משחקת מספר שנים ביחד ויש לה הרבה איכות בסגל – כוח, מהירות טכניקה", אמר ההולנדי והתייחס לביקורו בבלומפילד: "זאת הייתה טעות. ביקשתי מחברים שיקנו כרטיסים וכשהגעתי ראיתי שאני יושב עם האוהדים – כבר הייתי שם אז החלטתי לראות את המשחק, אבל חשוב לי שאוהדי מכבי חיפה ידעו שאני אתן הכל עבור הקבוצה, אוהב את המועדון ושמח שאני פה. רק הלכתי לראות את המשחק".

החלוץ גם התייחס לששת המשחקים האחרונים בהם מכבי חיפה לא הפסידה: "השחקנים מתחילים להתחבר ולהכיר אחד את השני וזה חשוב. אנחנו קבוצה טובה שנמצאת בדרך הנכונה. אמנם הגענו לשם בשלב מעט מאוחר, אבל כשאנחנו עושים צעד אחר צעד אנחנו נראים טוב וצריכים להמשיך כך".

"במשחק הראשון קיבלתי כרטיס אדום וזה לא סייע, אבל עכשיו זה משתפר ואני חושב שזה רק יילך וישתפר", התייחס ליכולתו העונה, "אני צריך להמשיך לעבוד כל יום על מנת להיות טוב יותר. מכבי חיפה לא צריכה להיות בחלק התחתון של הטבלה ואנחנו רוצים להגיע גבוה ככל הניתן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי