נצצו בשבוע אפור: בנש, אסקלינג, זיו ויחזקאל

שגיב יחזקאל. יצא מהייבוש והצטיין
שגיב יחזקאל. יצא מהייבוש והצטיין | צילום: דני מרון

המגנים הצעירים של נתניה וכפ"ס, בלם בית"ר וחלוץ הפועל ת"א בלטו המחזור

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת העל היה בסימן ההגנות, או יותר נכון חולשת ההתקפות. תשעה שערים בלבד הובקעו בשבעה משחקים כאשר ארבעה משחקים הסתיימו ב-0:0.

 

כמה שמות מפתיעים מעטרים את נבחרת המחזור ה-14, המחזור הראשון בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל. מצד שני, ערן זהבי שוב כאן. אלא מה.

 

 

שוער: דלה איינוגבה (בני יהודה)

 

השוער המושמץ ביותר בליגת העל סובל מתנודות גדולות ביכולת.  לרוע מזלה של מכבי חיפה, הפעם איינוגבה קם על צד ימין ובמו ידיו מנע מהירוקים לכבוש כאשר גולת הכותרת הייתה ההצלה בדקה האחרונה מהבעיטה של חן עזרא שסידרה ליוסי מזרחי נקודה חשובה במשחק הבכורה שלו על הקווים.

 

איינוגבה. שוער ורכבת הרים (אלוני מור)

 

מגן ימני: טל בנש ( הפועל כפר סבא)

 

המגן שכמעט ופרש מכדורגל היה פעיל מאוד על קו ימין ב-0:0 בלוויטה  נגד הפועל רעננה, והיה קרוב פעמיים לבשל  את שער הניצחון של קבוצתו. ייאמר לזכותו שיש לו חלק בשער הנקי ששומרת קבוצתו בארבעה מתוך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה.

 

בלם: דניאל אסקלינג (בית"ר ירושלים)

 

הבלם השבדי של בית"ר, הוקפץ להרכב ממש לקראת שריקת הפתיחה עקב מחלתו של ניסו קפילוטו וערך הופעת בכורה העונה במשחק ליגה. אסקלינג  התמודד מצוין עם החלק ההתקפי של הפועל והוכיח לדראפיץ' שיש על מי לסמוך גם בספסל.

 

בלם: עידו לוי (הפועל רעננה)

 

אחד משחקני הבית היותר מוכשרים שיצאו ממחלקת הנוער של מכבי נתניה בשנים האחרונות. בנתניה החליטו לוותר עליו, ולוי אחראי לייצוב ההגנה של הפועל רעננה, כאשר השבוע אף כבש שער שנפסל נגד כפ"ס ואף כמעט כבש בהזדמנות נוספת. בהחלט פספוס של הקבוצה מעיר היהלומים.

 

מגן שמאלי: יאיר זיו (מכבי נתניה)

 

זיו בן ה-21, אחיו של מגן מכבי ת"א יואב זיו, הוקפץ להרכב של ראובן עטר היישר למשחק החוץ בסמי עופר ומאז קבוצתו סופגת שער אחד בלבד בשלושה משחקים. יכול לשחק במספר עמדות, כאשר השבוע אף שיחק כמו אחיו, בעמדת המגן השמאלי ועשה עבודה מצוינת ב-0:0 מול מכבי פ"ת.

 

אוגו. אחד הזרים הטובים בליגה (דני מרון)
 

קשר: ג'ון אוגו (הפועל ב"ש)

 

אחד הזרים הטובים בליגה מרכיב את חוליית הקישור האחורי המצוינת של באר שבע ביחד עם מהראן ראדי ואוביידו הובאן.  הניגרי התכבד לכבוש את שער הניצחון הדרמטי בניצחון הביתי על עירוני קריית שמונה (1:2), שער שיכול להתברר כאחד החשובים העונה. מסוכן בכדורי גובה, בועט מצוין מרחוק, ללא ספק בין הקשרים האחוריים הטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם.

 

קשר: ערן זהבי (מכבי ת"א)

מה נשאר להגיד עליו? אמרו שיהיה קשה לו לשמור על ממוצע הכיבושים הגבוה? אז אמרו. צמד גדול שלו בסכנין סידר לצהובים את המקום הראשון לפני המשחק החשוב נגד באר שבע. אז  מי בכלל זוכר שבאופן נדיר, הוא החמיץ פנדל? שער ליגה מספר 14 ב-14 מחזורים.

 

קשר: אופיר מזרחי (קריית שמונה)

אחד הכישרונות הגדולים בליגה, כבר מממש את הפוטנציאל ובגדול עם חמישה שערים ובישול, כולל שער שיוויון זמני בטרנר נגד ב"ש. קריית שמונה נמצאת בתקופה גרועה מאוד מבחינתה, ומזרחי הוא האיש שיכול להוציא אותה מהמשבר.

 

קשר: תומר סוויסה (הפועל חיפה)

לולא ערן זהבי ועומר אצילי, תומר סוויסה היה ללא ספק נבחר להיות השחקן הטוב בליגה כיום. סוחב את הפועל חיפה כמעט לבדו, כאשר שער ובישול שלו סידרו להפועל חיפה ניצחון ביתי על הפועל עכו. ארבעה שערים ושישה בישולים לסוויסה העונה.

 

סוויסה מנשק את לאלא. שניהם נכנסו לנבחרת המחזור

 

חלוץ: מהראן לאלא (הפועל חיפה)

עוד שחקן שמחזיק את הפועל חיפה מעל הקו האדום. בישול ועוד מעורבות בשער השלישי של זרקו קוראץ' הוסיפו לעונה המצוינת של לאלא שבקרוב יחגוג כבר 34. חמישה שערים ובישול בעונה הזו לאחד החלוצים הטובים בליגת העל.

 

חלוץ: שגיב יחזקאל (הפועל תל אביב)

לא ברור למה הכישרון הצעיר התייבש במשך כ"כ הרבה מחזורים אצל וואליד באדיר וגיא לוי. נגד בית"ר הוא פתח ונתן  משחק מצוין, שכמעט אף הסתיים עם שער. אם יש להפועל נקודה חיובית מהמשחק הזה ובכלל נקודת אור לעתיד, קוראים לה שגיב יחזקאל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי